عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۰۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۸:۴۲

زیر باران...

زیر باران دوشنبه بعد از ظهر
اتفاقی مقابلم رخ داد

وسط کوچه ناگهان دیدم
زن همسایه بر زمین افتاد

سیب ها روی خاک غلطیدند
چادرش در میان گرد و غبار

قبلا این صحنه را...نمی دانم
در من انگار می شود تکرار

آه سردی کشید، حس کردم
کوچه آتش گرفت از این آه

و سراسیمه گریه در گریه
پسر کوچکش رسید از راه

گفت: آرام باش! چیزی نیست
به گمانم فقط کمی کمرم...

دست من را بگیر، گریه نکن
مرد گریه نمی کند پسرم

چادرش را تکاند، با سختی
یا علی گفت و از زمین پا شد

پیش چشمان بی تفاوت ما
ناله هایش فقط تماشا شد
*
صبح فردا به مادرم گفتم
گوش کن! این صدای روضه ی کیست

طرف کوچه رفتم و دیدم
در و دیوار خانه ای مشکی است
*
با خودم فکر می کنم حالا
کوچه ی ما چقدر تاریک است

گریه، مادر، دوشنبه، در، کوچه
راستی! فاطمیه نزدیک است...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۷
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۱۱)

۰۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۸:۴۷ عطار.. (خورشید عالمتاب)
علیک سلام خوب ما هم به روزیم...
یا رئوف


سلام

پست قبلی رو لذت بردم خوندم چقدر این حرفا رو برای خودمو بقیه تکرار می کنم اما به قول بعضیها برادر انگار فقط ما تلویزیون ایران می بینیم و حرص می خوریم وگرنه اطرافیان من نه یونس و عزیز رو دیدن چون سریالهای شبکه های خارجی جذاب تره ونه با طعم نسکافه اسراییل مشکل دارن ....

یاحق
این روزا همه جا این شعر رو میخونم.
........
دو سه ماهی است حسرت و اندوه
جزو اعمال واجبم شده است
لب به چیزی نمی‌زنم جز اشک
خون دل قوت غالبم شده است
یا اول

سلام


مبارک است بر کرانه های افلاک!


خوشحال شدم!


امید که نبریم!


در سال همت مضاعف و کار مضاعف!


باید یه فکه با هم بریم!


مثل همان 16 دی ماه هویزه!


که داد زدیم!



دلم لک زده برای داد!
یا فاطمه (س)....
به روزم
سلام
خداقوت
با کاری از جنبش،بلای خانمان سوز به روزم،طرح خیلی قشنگیه!
یا علی
۰۸ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۷:۱۲ مصطفی ساغریچی
بسم الله النور
سلام بر مهدی موعود(عج)

سلام علیک


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این علامت سوالها مال تو نیست عباس خیلی راجع بهش فکر نکن ، مخاطب خاص داره


و اما بعد


فاطمیه از راه رسید


تسلیت

تسلیت



یا علی مددی
بر حاشیه برگ شقایق بنویسید
گل تاب فشار در و دیوار ندارد
سلام
" لالایی عدالت و بیداری ما" منتظرم
والعاقبة للمتقین
بسم رب المهدی روحی فداه
رهبر معظم انقلاب: خط مطهری خط اسلام ناب و بدون التقاط است!
به ما سر بزنید!
‏...‏
بسم الله
سلام

‏...‏
روضه خوان کجاست؟!!

‏...‏
ایام بندگی مستدام
دعا کنین
یا بهار ادرکنا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی