عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۱۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۸:۰۶

تولد

آفتاب هنوز طلوع نکرده بود. از دژ بالا رفت تا سر سه‌راه شهادت زیارت عاشوراء بخواند؛ آن ‌صبح او بیست‌و‌سه ‌ساله می‌شد. سربازی نگه‌اش داشت‌: ‌نمی‌شود
رفت؛ صبح‌ها تا قبل از روشن ‌شدن هوا ممنوع است. دلش گرفت؛ آخه من دارم متولد می‌شوم. این ‌را به سرباز نگفت. از دژ پایین آمد و روی سینه‌کش آن نشست. پشت به کربلاء بود؛ می خواست عاشوراء بخواند و متولد شود ...






پ/ن:

این متن را برای تولد گذشته خودم نگاشتم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۱۹
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۸)

سلام
" حق با سکوت نیست" :در باب یک جریان وبلاگنویسی
منتظرم
با عرض سلام
دوست عزیزوبلاگ رسمی عمار نامه منتشر شد.
بسته فرهنگی عمار روزانه برای هزاران نفر فرستاده میشود.
شما نیز می توانید با عضویت در این وبلاگ از بسته فرهنگی عمار بهرمند شوید.
یا علی
۲۵ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۶:۳۶ کلبه حزب الله
سلام خسته نباشید
یه سر هم به کلبه ی خودتون بزنید
به روزه
۲۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۴:۱۷ واقعیات زندگی من
بسم الله
سلام علیکم ورحمت الله
چند پستو خوندم موفق باشید...

یاالله
پرستـــوی مــهاجرم چرا از لانه میروی / اگر از لانه میـروی چرا شــبانه می روی
قرار من شکیب منف مهاجر غریب من / فدای غربتت شوم که مخفیانه می روی


شهادت حضرت زهرا بر شما تسلیت باد.


با این مطلب بروزم:

"خبر آمد که یکی موسوی و میر حسین می گوید"

سر بزنید و نظرتون رو بفرمایید.



خدانگهدار
۲۸ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۱:۳۳ دل نوشته های من ...
فوق العاده بود ..
مخصوصا اینجا که گفتید : پشت به کربلاء بود؛ می خواست عاشوراء بخواند و متولد شود ...
این متنتون اینجا هم بود: http://www.vatr.ir/persian/
قصه چیه؟!
سلام حاج عباس.
حالت خوبه؟
بیاد رفیقان قدیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی