عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۳۰ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۴:۲۱

رختخواب

برخی از خبرگزای‏های غربی مدتی است طی فراخوانی از همه کاریکاتوریست‏ها خواسته‏اند تا برای رسیدن به آزادی بیان، روز بیستم می (پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت) در مسابقه‏ای برای به تصویر کشیدن پیامبر (ص) شرکت کنند.در توطئه‏ای‏ آشکار و در یک اهانت عجیب به بیش از یک میلیارد مسلمان، قرار است مسابقه‏ای کفرآمیز با عنوان «روز به تصویر کشیدن پیامبر (ص)» در بیستم ماه می (امروز) برگزار شود.به تازگی صفحه ای در فیس بوک \”با عنوان هرکسی درروز محمد می تواند کاریکاتور بکشد \”ایجاد شده است که در ان از افراد خواسته اند در روز ۲۰ می ۲۰۱۰ (۳۰ اردی بهشت ) بیایند و کاریکاتور  رسول الله (ص) بکشند و دلیل خود را واکنش  وبلاگ نویسان مسلمان امریکایی به اپیزود ۲۰۱  مجموعه کمدی south park  دانسته اند   که در ان کاریکاتوریست در اقدامی توهین امیز رسول وحبیب خد(ص) را در لباس خرس ودر حال نماز کشیده است و گفته اند برای دفاع از ازادی بیان و کارتونیست این صفحه را در فیس بوک ایجاد کرده و در روز ۲۰ می ۲۰۱۰ می خواهند هرکسی کاریکاتور رسول الله را بکشد.

از یک ماه قبل بسیاری از مسلمان جهان روز بیستم می ماه را روز تحریم فیس بوک اعلام کردند . طوری که دولت پاکستان صفحه این گروه را در فیس بوک فیلتر کرده است و علمای پاکستانی همچون «سید حامد علیشاه موسوی» از چهره‏های روحانی شیعه در پاکستان، در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) برگزاری مسابقه کاریکاتور پیامبر را به شدت محکوم کرده است .لینک خبر


پ/ن:

1- :(در خواست سامی یوسف برای دفاع از رسول الله دربرابر “روز شیطانی کاریکاتور “

2-  با همه این اتفاقات ما ایرانی های مسلمان در رختخواب غفلتیم و خبری در سایتها وخبرگزاری های ایران نیست...



http://www.irdiplomacy.ir/Images/Article/facebook%20pre%204.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۳۰
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۲)

اولا همین که هیچ خبری در سایتها وخبرگزاری های ایران نیست خودش یک عکس العمل هست نباید چنین عمل قبیحی رو تو بوق و کرنا کنیم خدا لعنتشان کند.
+
حالا قضیه چه ربطی به موسوی داره!!
پاسخ:
سرچ کردم فیس بوک این اومد!
دوست عزیز ..خبری که منتشر شد واو به واو از وبلاگ اینجانب برداشتید ..
درضمن فرقی نداره هر دوگروه چه سبز چه شما سرخها ..بی خبر بودید ..تا اینکه سامی و دوستدارانشون خبر دادند..
درضمن دینداری ان است که توهین نکنید..چرا عکس فیس بوک میرحسین موسوی را زدید ..
شما همون تو رختخوابتون بخوابید بهتره برادر
پاسخ:
اولا خب شما آدرس وب میدادید ببینیم که درست می گید یا نه! ثانیاً سرچ کنید فیس بوک، میر حسین میاد! این که دست بعضی ها با بعصی دیگر توی یه کاسه است دیگر به ما مربوط نمی شود!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی