عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۵ فروردين ۹۰ ، ۱۰:۵۷

مار در آستین

تا به حال کسی این صفحه را دیده است؟

مهمترین خبر ها دقیقا برعلیه نظام جمهوری اسلامی است!

اینجا و این اخبار + و +

وزارت خارجه به کجا می رود؟...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۲۵
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز
من یک وبلاگ مذهبی دارم و شما رو لینک کردم
لطفا منو با اسم
انجمن اسلامی طباطبایی لینک کن
موفق باشی
یا علی.
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی خوبی داری و من مشتاق شدم که باهاتون همکاری داشته باشم.

من یک وبلاگ مذهبی دارم و شما رو لینک کردم
لطفا اگه حاضر به گسترش و تبادل لینک هستین منو با اسم
انجمن اسلامی طباطبایی
لینک کنین.
موفق باشی
یا علی.
بابا ایول خیلی روشن فکری
سلام
از نکته سنجی شما سخت تحیر مانده ام.
تو این بلبشو داخلی و منطقه خوب هدف گرفتی
مطلب نابی داشتی ،با مطلبی با عنوان "پنج شنبه ها ، روز فاحشه ها ست" به روزم – لطفا نظر بگزارید چون می خواهم این خطی مشی را ادامه بدهم Navabiyan.blogfa.com-سربازان خودسر امام زمان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی