عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۰۳ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۳۲

جملات معترضه...

به این جملات دقت کنید...
1- ناصر حجازی به رحمت خدا رفت... خدا رحمتش کند...
2- تلوزیون در برنامه نود 2 ساعت مردم را با نشان دادن فیلم های گریه دار از مرگ ناصر خان دپرس کرد..
3- عادل فردوسی پور شب عید مشکی پوشیده و کلی غصه در کرده...
4- سعید لو، رحیمی و امروز احمدی نژاد برای تسلیت ناصر حجازی پیام دادند!!!
5- تیتر روزنامه ی البرز ورزشی این بود:"عزا عزاست امروز..." روز میلاد حضرت زهرا!!!
6- ورزشگاه آزادی برای دور افتخار ناصر حجازی آماده می شود. انگار نه انگار برای هر بار باز کردن ورزشگاه کلی هزینه می شود(غر زدن مسئولین باشگاه ها از هزینه ی بالای بازی در آزادی را به خاطر بیاورید.)
7- هیچ خبری از روز "مادر" در تلوزیون نیست چه برسد به "مادر شیعه"
9- امروز سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر است... کسی محمد جهان آرا را هم در امروز به اندازه... نه! یک پنجم ناصر حجازی در تلویزون می بیند؟ موسوی و متوسلیان و حسین قجه ای و... به کنار! 
10- به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا در نمایشگاه کتاب امسال کتاب "شیخین: ابوبکر و عمر" از انتشارات احسان با تایپوگرافی اسم این دو نفر و با موضوع خدمات آنها به اسلام با تیراژ(لطفا دقت کنید!) 500,000 عدد!!!! بله 500000 عدد منتشر شد و در نمایشگاه تمام شد!!!!!!!!!!!!!!!!! 500000 نسخه؟!
11- روز مادر من به جهنم، گور پدر آزادی خرمشهر، مادر شیعه هنوز غریب است هنوز...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۳
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۱۳)

فکر نمی کنم به این شدت بودا!
حالا امروز هم برنامه های تلویزیون رو ببینید. آخه امروز عیده.
بعد هم اگر فردوسی پور مشکی نمی پوشید یقین کنید استقلالی ها به صلابه اش می کشیدن. بعد هم به هرحال یه عده داغ دار شده اند. یه عده ای که در هر جای کشورمون می تونن باشن.
حالا ایشالا امروز از دلتون در میاد.
راستی ؛ عیدتون مبارک.
۰۳ خرداد ۹۰ ، ۱۱:۰۰ خلیفه سابق
تمام دیشب این برنامه نود فکرمو مشغول کرده بود...
واقعا میلاد مادر شیعه مهم تره یا فوت ناصر حجازی... اون برنامه پیامکی شون از همه بدتر بود...
لباس مشکب فردوسی پور آتیشم میزد....
بس کنید دیگه! آخه چقدر ریا؟! اگه رهبرتون هم روز میلاد حضرت زهرا (س) بمیره باز هم جشن میگیردی؟! اگه خیلی به حضرت علاقه دارید جلوی اراذل و اوباشتون رو بگیرید که پشت سر ناموس مردم راه نیافتند و فحاشی کنند، تو زندانهاتون به دختر و پسرهای جوان تجاوز نکنید، جلوی یاوه گویی های چاپلوسان و مداحان رهبرتون بایستید که به اسم اسلام دهنشون رو باز نکنند و هر مزخرفی بگند (مثل اینکه آقای خامنه ای موقع تولد "یا علی" گفت!). جلوی بت پرسی و فرعون سازی به اسم حمایت از ولی فقیه بایستید. جلوی اراذل و اوباش که به بیت مراجع حمله می کنند و در و دیوار خانه هاشون رو خراب می کنند و آسایش مردم رو میگیرند بایستید. به اسم اسلام کاری نکنید که مردم از دین خدا بیزار بشن. حضرت زهر (س) به چراغونی کردن خیاونها و جشن تولد گرفتن شما نیازی نداره.
۰۴ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۱۶ مهندس طلبه
با سلام
شما میتوانید تصاویر وبلاگ خود را در آپلود سنتر مهندس طلبه آپلود کنید.
منتظر شما هستم
یا علی مددی
آدرس آپلود سنتر مهندس طلبه:
www.fupload.ir

آدرس وبلاگ مهندس طلبه:
www.zolfaqar.ir
صداسیما هشت ، نه تا شبکه داره چرا گیر دادین به شبکه سه اونم دو ساعت برنامه نود. اگه جشن و سروری بود میشد از شبکه های دیگه پخش کنه و شما هم ببنید و حال کنید. اگه قبول دارید که عده نه چندان کمی از فوتبالدوستان اون شب از درگذشت ناصر حجازی ناراحت بودن باید این حق رو به برنامه فوتبالی نود بدید که به احترام ناصر حجازی که بارها واسه این کشور افتخار آفریده و به احترام دوستداراش برنامه ش رو به اون اختصاص بده.
من جایی فرار نکردم. ما اگه اهل فرار بودیم جلوی چماق و گلوله امثال شما نمی ایستادیم. همینجا هستم. اگر جوابی برای حرفهای من دارید بفرمایید.
پاسخ:
شما بهتره مواظب پشت سرت باشی تا جلویی ها! چون ما تا توگوشمون نزنن کاری به کار کسی نداریم... اونی که از پشت میزنه رو باید بچسبی عزیز دل!
یه مشت ادم غیرتی و به اسم دین هلاک مثل شما هستند که هر چیزی رو با همدیگه قاطی میکنید.
. . . پستی از سر و روت میباره. . .برو خجالت بکش. برنامه نود برنامه فوتبالیه و اگه اون هم درباره حجازی حرف نمیزد پس کی باید میگفت؟
صدا و سیما اگه ادعای زهرایی بودن داشت خوب میرفت چهار تا برنامه شاد و در مدح حضرت فاطمه میساخت تا کسی نود نگاه نکنه. لطفا ارزشهارو باهم قاطی نکنید. . . حجازی هم به اندازه خودش ارزشمنده و مایه غرور. شاید هم چون درباره احمدی نژاد انتقاد کرده اینقدر سوختین؟
۰۹ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۱۵ خورشید عالم تاب
علی رو بیخیال شو .... خورشید عالم تاب رو بچسب که به روزه
این بدبخت که با اسم علی کامنت میذاره برای این کارش پول میگیره.
منظورت از یه نفر کدوم نفره؟
در ضمن اگه جنبه انتقاد نداری مطلب نگذار.
اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا ...

اللهم عجل لویلیک الفرج
۱۴ خرداد ۹۰ ، ۱۲:۰۶ سربازان خودسر امام زمان
با متوجه به موج ملی گرایی تزریق شده توسط سایتهای جریان منحرف و همچنین شبکه های ضد انقلاب و قلم های مواجیب گیر بیگانه بر ان شدم تا طی مقاله ای مستند ب علاوه عکسهایی که نیز خود به گرفتن ان قدام کرده ام ،مقاله ای را جهت تنویر افکار عمومی با عنوان "پمپاژ ملی گرایی به چه قیمتی+عکس "تهیه کرده ام که مطمئنا مفید _برای خواننده روشن ضمیر _خواهد بود .
سربازان خودسر امام زمان
نمی خواستم بنویسم شیعه آخه این مقام خیلی واسمن زیاده ، همون دوستدار اهل بیت خوبه ،
فقط باید بگیم
اللهم عجل لویلیک الفرج
ایکاش رهبر عزیز امام خامنه‌ای قبول میکردند و ریاست جمهوریرا به دست می‌گرفتند واقعا که آقای احمدی‌نژاد مردم را بیچاره کرده . آقای رئیس جمهور گرانی های بی حد و حصر کمر مردم را شکسته است. اجاره های بالا داد مردم را درآورده است. قبل از هدفمندی یارانه ها بارها گفتید که با اجرای این قانون سفره های قشر محروم جامعه رنگین تر خواهد شد اما چیزی که ما امروز می بینیم سفره هایی است که هر روز خالی تر می شود. دیگر نمی توانیم سر سفره گوشت بگذاریم زیرا توان خرید آن را نداریم حتی نان خالی را با قناعت باید بخوریم و حالا باید کم کم یادبگیریم که شیر هم نخوریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی