عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
اصلا حسین، جنس غمش فرق می کند 
این راه عشق، پیچ و خمش فرق می‌کند
اینجا گدا همیشه طلبکار می شود
اینجا که آمدی کرَمش فرق می‌کند
شاعر شدم برای سرودن برایشان
این خانواده، محتشمش فرق می‌کند
«صد مرده زنده می شود از ذکر یا حسین»
عیسای خانواده دمش فرق می‌کند
از نوع ویژگی دعا زیر قبه اش
معلوم می شود حرمش فرق می‌کند
تنها نه اینکه جنس غمش جنس ماتمش
حتی سیاهی علمش فرق می‌کند
با پای نیزه روی زمین راه می‌رود
خورشید کاروان، قدمش فرق می‌کند
من از «حسینُ منّی» پیغمبر خدا
فهمیده‌ام حسین همه‌ش فرق می‌کند



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۱
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۷)

۰۱ آذر ۹۱ ، ۱۲:۱۶ خورشید عالم تاب
این عشق شور سینه زدنش فرق می کند.

خیلی قشنگ بود
سلام
مداح می‌گفت در مجلس امام حسین هر کسی کاری کند، جوابش با خود آقاست.
من که کاری نکردم تنها اطلاع رسانی هیئت مجازیش با من است
این شبها دعوتید به http://smm625.blogfa.com/
هیئت مجازی امام حسین(ع)
سلام دوست خوبم.
شعر فوق العاده زیبایی بود مخصوصاَ این قسمتش:
با پای نیزه روی زمین راه می‌رود
با " لطفاَ پاسخ یادتون نره " منتظر پاسخ ارزشمند شما هستم
سلام. نمی دونم قبلا نظر گذاشته بودم سند شده براتون یا نه.دسترسی به بلاگ خودم ندارم که تشریف آ.ردید یا خیر.بهرحال تشریف بیارید خوشحال میشم.
یاعلی.
پاسخ:
iهر بار میام و می خونم و کیف می کنم...
سلام.وبلاگ جناب استاد باقری با غزل «نی نوا» بروز است به این آدرس:

mestaar.blogfa.com
سلام

با مطلب اوصاف پدر قرانی بروزم.
۱۷ آذر ۹۱ ، ۱۸:۳۸ وبلاگ شهید همت
بسم رب الشـــــــــــــــــــهداء و الصــــــــــــــــدیقین با عرض سلام و احترام ، وبلاگ شهید همت را در پیوندتان درج کنید و بعد از طریق نظرات به ما اعلام بفرمائید تا شما نیز لینک شوید ، به امید روزی که اسرائیلی وجود نداشته باشد ، یا علی برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی