عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۳۱

نگهبان آراء

فایل پیوست کتاب «نگهبان آراء» چاپ مرکز اسناد انقلاب اسلامی است که دربردارنده پاسخ های مستدل شورای نگهبان به شبهات نامزدهای انتخابات نهم ریاست جمهوری است. کتاب یا به تعبیر بهتر کتابچه، به دلیل حجم کم و مستند بودن و تبویب خوب، میتواند در این باره مفید باشد.


در حاشیه (متن فرعی ایمیل!):

دو نکته در کتاب برای خود بنده هم جالب بود (چون کتاب معتبر و مستند است از آن نقل قول میکنم در غیر اینصورت اگر در برخی از سایت های خبری بود نقل نمیکردم):

1- شورای نگهبان پس از انتخابات، نامه به نامزدهای ریاست جمهوری مینویسد و از آنها میخواهد که مستندات خود را برای تقلب ارسال کنند. شورای نگهبان 3 نامه جداگانه نیز به 3شخص حقیقی نیز ارسال میکند و از آن ها هم میخواهد در صورت داشتن مستنداتی در اینباره به شورای نگهبان ارسال کنند، این 3نفر: علی لاریجانی ریاست مجلس، حجت الاسلام ری شهری تولیت حرم حضرت عبدالعظیم، محمد باقر قالیباف شهردار تهران. بنده دقیقاً متوجه نشدم چرا شورا به این 3 نفر هم نامه ارسال کرده؟! البته یک نامه هم برای آقای پورمحمدی ارسال میکنند که شاید به دلیل مسئولیت ایشان (رئیس سازمان بازرسی کل کشور) بوده باشد.

2- آقای رضائی در نامه ای که اصل نامه در کتاب هست ادعا میکنند که در بدبینانه ترین حالت بنده در انتخابات 3 الی 7 میلیون و در برخی از گمانه زنی های دیگر تا 9 میلیون رأی داشته ام، و به این تعبیر گفته اند که رأی من پس کجاست؟!

همچنین در نامه واپسینی که در آن انصراف خود را از دنبال کردن مطالبات خود اعلام میکنند و باز متن آن در کتاب هست، نمی نویسند که با توجه به دلایل متقن شورای نگهبان هیچ تقلبی در انتخابات صورت نگرفته است، بلکه تنها دلیل خود برای انصراف از ادامه پیگیری مطالبات را در خطر دیدن انقلاب و نظام اعلام میکنند! (و این دو خیلی با هم تفاوت دارد! فیه تأمل!) و نمیدونم آیا ایشون هنوز هم موضوع تقلب در انتخابات رو قبول دارند یا نه؟!

دانلود کتاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۱
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۴)

۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۱ ٍٍسرباز صفر
بسم الله
سلام

یه سری چیزها هست که آدم تا عمر داره حسرت می خوره !

روز انتخابات بود (تقریبا از شب قبلش تا فردا ظهرش 72 ساعتی پای کامپیوتر بیدار بودم!) صفخه اعتماد ملی رو داشتم می دیدم یک دفعه دیدم حوالی ساعت 12 خبر زد که ما تا حالا 7 میلیون رای داریم !!!
هم زمان کلمه به نقل از محتشی پور خبر زد که میرحسین هم 10 میلیون رای داره !

آقا من کف کردم ...
یا الله !
یعنی تاحالا حداقل باید 20-25میلیون نفر رای داده باشند !

سریع زنگ زدم به مدیر سایت نسیم آنلاین (اون موقع مدیر یه سایت دیگه بود) گفتم به بچه های فارس و رجا هم بگو...

والله قسم تا رفرش کردم اعتماد خبر خودش رو حذف کرده بود!
دوستان گفتن ای کاش یه اسنپ شات می گرفتی یا ...
حیف که بلد هم نبودم و نرسیدم که خودشون زودتر سوتی شون رو پوشوندن
به هر حال از همون لحظه یقین کردم فتنه تقلب رسما کلید خورده ...


به روزم
یاحق
۰۲ بهمن ۹۱ ، ۰۹:۵۳ خورشید عالم تاب
زدی تو خال. ایشون تا اون لحظه که این نامه رو نوشت هنوز باور داشت که تقلب صورت گرفته.
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۶ جبهه پایداری
سلام علیکم
خبر های اعضا جبهه پایداری کشور و فارس را در سایت جبهه پایداری مشاهده نمایید در صورت تمایل سایت ما را به پیوند های خود اضافه کنید
لینکت خرابه، اسمم برای نوشته ات نذاشتی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی