عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
فیلمی را اتفاقی دیدم که بسیار جالب بود! این فیلم بخشی از سخنان  یکی از حامیان اصلی داعش و تکفیری های مصر به نام طلعت زهران است
وی در فیلمی که اخیر منتشر شده است عنوان کرده مردم غزه شیعه هستند و به همین دلیل نباید به آنها کمک کرد. وی اظهار داشت اسراییل با هماهنگی حماس فلسطین را می زند!!!
این غزه ای   ها و حماسی شده اند چوب دوسر طلا، از این طرف بین شیعیان و در ایران
 می گویند اینها ناصبی اند از آن طرف می گویند اینها رافضی اند و شیعه!
 ... یا للعجب!

دشمن برای هر گروه مذهبی برنامه ای جداگانه دارد تا نتوانیم بر سر مساله فلسطین و مبارزه با اسرائیل دور هم جمع بشویم و همچنان امت پاره پاره باشیم و دشمنان واحد!

فیلم را می توانید از این لینک دانلود کنید

نظرات  (۲)

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۱ خورشید عالم تاب
سلام
نماز و روزه تان قبول حق باشه انشاء الله.
با یک کل کل شاعرانه  با یک خراسانی به روزم.
تشریف بیارید خوشحال می شوم.
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۰ فاطمه فضیلت پور
مردم غزه شیعه هستند؟!!! حماس چی؟ حماس هم شیعه است؟ حماس که از مخالفان بشار اسد حمایت می کرد و در مقابل جنایت داعش در سوریه سکوت کرد، او هم شیعه بود؟ لااقل از حامی خودشان -که همان حماس باشد- حمایت می کردند، نه بابا، اینها خیلی نامردتر از اینها هستند، حتی به خودشان هم رحم نمی کنند، حماس و مردم غزه فقط به جرم اینکه روبروی اسرائیل می جنگند، نباید از کمک این مدعیان مسلمانی مورد کمک قرار بگیرند! اینها مسلمان نیستند، بلکه اسرائیلی هستند که در با رنگ  و لعاب اسلام به نمایش درآمده اند! عجب از این دروغهایی که تحویل مردم می دهند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی