عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

۲۸ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۳

گنبد آهنین سوراخ!!

رژیم صهیونیستی در حمله اخیر خود به نوار غزه مدعی است که گنبد آهنینی ایجاد کرده که اجازه عبور هیچ موشکی را نمیدهد.آنان با آسایش خیال از گنبد آهنین رویایی خود ، هیچ گونه برخورد موشکهای مقاومت به شهرک نشینهای خود را پیش بینی نمی کردند.مقامات اسراییل همچنین ادعا کردند که سکوی پرتاب موشک حماس را منهدم کرده اند.خبری که از سوی حماس به شدت تکذیب شد.اما مقاومت نه تنها موشک هایی را به مناطق جنوبی سرزمین های اشغالی ، که حتی تل آویو را نیز هدف گرفت.بطوری که آژیرهای خطر بارها در این شهر به صدا درآمد.امری که از سال 1991 تا به اکنون بی سابقه بوده است. خاصیت مهمی که این موشک ها دارد این است که الکترونیکی نبوده و بنابراین قابل ردیابی نیز نیست.لذا به راحتی از سامانه های ضد موشک اسراییل عبور و به نقاط هدف اصابت میکند.

گفتنی است موشک های فجر 5 که تولید جمهوری اسلامی ایران است در تل آویو فرود آمده که این مسئله پیامی آشکار برای سران صهیونیست دارد.با اصابت این موشک ها به قلب اسراییل ، صهیونیست ها که مدام بر طبل جنگ با ایران میکوبند به خوبی درخواهند یافت که موشک های دسته چندم ایرانی به راحتی مواضع آنها را هدف قرار داده است بنابراین موشک های به مراتب قوی تر چون شهاب 3 و 4، سجیل ، فاتح ، صافات و ...
 

که از نظر قدرت و پیشرفتگی در درجه ای بسیار بالاتر از موشک های فجر قرار میگیرند ، هیچ نقطه ای از سرزمین های اشغالی را در امان نخواهند گذاشت.شاید جنگ اسراییل علیه مردم غزه ، بار دیگر ناتوانی صهیونیستها را در شکل دهی جنگی خانمان سوز با قدرتی چون ایران را به آنها گوشزد کند.

اسراییل در دو جنگ قبلی خود مقابل حزب الله و حماس در سالهای 2006 و 2008 شکست خورده و شکست دوباره این رژیم برابر مقاومت فلسطین دیگر روحیه ای برای سربازان اسراییلی در جهت مقابله با ایران نمیگذارد.

اینفو گرافی موشک های حماس، جالب است!

پ/ن:

1- دوباره محرم شد و این سبک های اعصاب خورد کن مداحان نان به نرخ روز خور...کاش کمی اسلام بیاوریم...

2- این مطلب بسیار جالب بود ببینید: آخوند و مداح

3- این مطلب مجبد فضیلت هم درباره سعید حدادیان درست است به نظرم

عباس سیاح طاهری
۱۵ آبان ۹۱ ، ۰۹:۰۳

درباره نامه نگاری های اخیر

مدتی بود توی فکر بودم که درباره این نامه نگاری ها مطلبی را بنویسم که این را دیدم و دیدم چقدر مکامل است:

روزنامه اطلاعات چندی پیش در سلسه مطالبی خاطراتی از استاد کیومرث صابری(گل‌ اقا) را منتشر کرد. یکی از این خاطرات مربوط به اختلافات میان بنی صدر و شهید رجایی است و دستور حضرت امام به رئیس جمهور و نخست وزیر وقت مبنی بر سکوت می‌باشد. بازخوانی خاطرات مشاور شهید رجایی خالی از لطف نیست.

یک خاطره دیگر از آقای رجایی و حضرت امام دارم. امام فرمودند که حق ندارید شما دو تا، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر(بنی‌صدر و رجایی) حرف بزنید. من شما را ممنوع می‌کنم؛ حرف نزنید. یعنی در مجامع نیایید حرف بزنید که ایجاد اغتشاش بشود؛ با هم بسازید، دوست باشید، برادر باشید که من از زبان آقای طاهری در اصفهان شنیده‌ام و دست‌خطش را دارم. این دست‌خط را برای ۸ شهریور در مکه نوشته است و در خبرنامه مکه چاپ شده است. من آمدم دیدم این بی‌ذوق‌ها دست‌خط آقای طاهری امام جمعه اصفهان را استفاده که کرده‌اند در خبرنامه، دست‌خط را در کاغذهای باطله انداخته‌اند. گفتم: حالا اینها که عقل ندارند من این را بردارم. برداشتم و آوردم ایران، پیش من است. شهادت داده است که آمدیم. هر چی، خرم‌آباد بود کجا بود نمی‌دانم، (در آن نوشته هست) گفتند: آقای رجایی بیا سخنرانی کن. گفت: من سخنرانی نمی‌کنم. گفتند: مردم خودشان را کشتند برو یک سخنرانی برای اینها بکن. گفت: امام گفته است حرف نزنید بحث اینجا هم به هر حال درگیری با بنی‌صدر است، گفتیم: آقا اینجا در این گوشه دور افتاده، گفت: آقای طاهری، امام گفته است حرف نزن، من حرف نمی‌زنم. گفت آخرش هم رفت بالا گفت: چون امام گفته است، حرف نمی‌‌زنم والسلام علیکم… آمد پایین.

زمانی که رجایی از پنجره اتاق من نگاه می‌کرد (چون مشرف به اتاق بنی‌صدر بود) خدا می‌داند آنجا هم من اشک این مرد را دیده‌ام، هنوز نگفته‌ام، نگفته‌ام، فقط برای بهشتی من اشکش را دیده‌ام، گریه کرد گفت من چه کار کنم از دست او که نه تقوی دارد، نه دین دارد، نه راست می‌گوید. گفتم: ببین این مملکت امام زمان است رجایی. اگر ما سقوط کنیم یعنی این که ما هم باطل بوده‌ایم. اگر امام بر حق است، این بنی‌صدر سقوط خواهد کرد و کرد.

یک روزی دیدم این بنی‌صدر مرتب نامه می‌نویسد به رجایی. گفتم من باید جوابش را بدهم. رجایی گفت: تو جوابش را چه جوری می‌خواهی بدهی. گفتم: من می‌نویسم تو امضاء کن. گفت امام گفته است حرف نزنید. گفتم: امام گفته است حرف نزنید، نگفته است ننویسید. گفت: صابری ما چه تأویلی بکنیم؟ امام گفته است آشوب نکنید. خب، نوشتن هم همان حرف زدن است دیگر. گفتم: آقا من نامه می‌نویسم مهر محرمانه می‌کنم پیش من نسخه می‌ماند پیش او یک نسخه می‌ماند. من ۵۰ سال دیگر جواب تاریخ را چه جوری بدهم همه می‌گویند این [روزنامه] انقلاب اسلامی نوشت، کسی جوابش را نداد. ما ۵۰ سال دیگر می‌گوییم مردم، ما جوابش را دادیم و بنا بر حرف امام آن را نگه داشتیم. رجایی گفت آیا بنی‌صدر این را چاپ خواهد کرد. گفته بودم این دیگر مشکل خودش است. به هر حال نوشتیم.

نامه‌ها بعدا در کتاب مکاتبات شهید رجایی چاپ شد. من کتابش کردم و ۱۲۰ هزار تا چاپ شد(در موقع خودش). رفتیم پیش امام، من که نه، آقای رجایی. رجایی گفت: آقا شما گفتید حرف نزن، ایشان به ما بمباران می‌کند، می‌نویسد، اینها در تاریخ می‌ماند. من به احترام حرف شما حرف نمی‌زنم. اما این مشاور فضول ما این‌جوری می‌گوید. گفت: مشاور فضول تو درست می‌گوید. جواب بده ولی منتشر نکن

عباس سیاح طاهری