عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۰ مرداد ۸۸ ، ۱۶:۳۲

دکترین فتنه

اتفاقات تلخ پس از انتخابات را چه باید نامید؟ انقلاب یا کودتای مخملین، شبیخون خزنده دشمن، آشوب یا فتنه؟ دشمن در این ماجرا، عقده خود را گشود، نیش خود را زد و زهر خود را ریخت هر چند که به جای کامروایی، سرش به سنگ خورد. آنچه در این 2 ماه اخیر- با عقبه ای چند ساله- رخ داد، جای «آسیب شناسی» دارد؛ اینکه چگونه دشمن، فاز نهایی پروژه «انقلاب مخملین» را آغاز کرد اما سرانجام، پروژه مذکور تبدیل به طرحی سوخته در کسوت «کودتای نافرجام مخملین» شد؟ باید بررسی کرد که دشمن سی سال پس از پیروزی انقلاب و اعتراف به اقتدار بی بدیل منطقه ای ایران، چگونه توانست از میان شماری از رجال و گروه های سیاسی «یارگیری» کند اما نتوانست از میان ملت ایران یارگیری مشابهی داشته باشد و از «انقلاب مخملین» کذایی، تنها اسکلتی عور، از مهره های «کودتا» ماند که بیشتر به کاریکاتور مقلوب و مضحک از انقلاب و جنبش اجتماعی شبیه بود.
این آسیب شناسی ظاهرا از جنس آسیب شناسی های امنیتی و اطلاعاتی است. اینکه اجزاء شبکه کودتا چگونه از سوی طراحان اصلی در کنار هم چیده می شوند و پازل را کامل می کنند بی آن که تک تک اعضا و اجزاء لزوما از کار ویژه دیگری و «ایستگاه آخر» باخبر باشند. یا اینکه چگونه افرادی به خاطر خواسته ها و عقده ها و دلخوری ها و هیجان های شخصی، نزده به ساز دشمن می رقصند و تبدیل به چرخ حرکت ماشین عملیات او می شوند. یا برخی از همین شخصیت ها چگونه و با چند واسطه (و پل) به سرویس های جاسوسی بیگانه مرتبط می شوند بی آن که روحشان هم خبر داشته باشد و خیال کنند خود شخصا تصمیم می گیرند و عمل می کنند و «فعال» و «موثر» هستند نه منفعل و متأثر. یا اینکه دشمن با چه مکانیزم ها و در چه فرآیندی توانسته هجمه و شبیخون را بومی کند و اصطلاحا آن را گریم خودجوش، داخلی، مدنی، اجتماعی و ایرانی کند حال آن که آغاز تا انجام این سناریوی بزرگ، خارجی است.
می توان گفت دستگاه اطلاعاتی و امنیتی و قضایی ما در مسئولیت آسیب شناسی و پیشگیری، سال ها بلکه حداقل یک دهه کوتاهی کرده است وگرنه کسی که سال ها پیش در ویلای شخصی جرج سوروس- سرمایه گذار و اسپانسر اصلی کودتاهای مخملین- به همراه چند تن از هم قطاران حضور یافت و خبر این ملاقات به طور تصادفی از سوی خانم «ک-الف» روزنامه نگار شهرت طلب حاضر در آن نشست درز پیدا کرد، باید همان هنگام مورد تعقیب و محاکمه قرار می گرفت نه امروز که پس از تحمیل انبوهی از هزینه ها به کشور و ملت، تازه در دادگاه قرآن و نهج البلاغه بخواند و ابراز ندامت کند و از غفلت سخن بگوید. اگر کوتاهی نشده بود، گریبان این آقا و امثال وی باید سال ها پیش که از طریق مطبوعاتی چون ارگان شهرداری و با استفاده از همکاران بعدی روزنامه های زنجیره ای (پایگاه های مطبوعاتی دشمن) سنگ بنای عرفیگری و سکولاریزم را گذاشتند، گرفته می شد یا آن هنگام- حد فاصل سال های 82 تا 84- که وی و هم ردیف هایش دوره افتادند و در نشست های محفلی به شماری از ورشکستگان به تقصیر دوم خردادی گفتند خاتمی مرد این میدان ها نیست اگر می خواهید با نظام و رهبری دربیفتید، روی فلان آقا سرمایه گذاری کنید. آنچه امروز این عناصر آلوده به بیگانه در دادگاه می گویند- با همه اهمیت- اطلاعاتی سوخته، و دیرهنگام است. امروز افکار عمومی منتظر نیست تا امثال این آقایان در دادگاه به اعلام شکست و دلایل ورشکستگی مدعیان دروغین اصلاح طلبی بپردازند، که مردم سال ها پیش از مدعیان روشنفکری، به کنه ماجرا پی بردند و از آنها فاصله گرفتند. آنچه انتظار امروز مردم از مراجع امنیتی و قضایی است، رازگشایی از اتفاقات 7-6 ماه اخیر و عقبه آن است. اینکه در چه فرآیندی، چهره هایی چون موسوی و کروبی و خاتمی و چهارمی و پنجمی و ششمی و... بازی خوردند و تبدیل به مهره هایی آلت فعل شدند هر چند که خیال می کردند معرکه گردان هستند. و نیز، اینکه به ویژه در دهه اخیر، پروژه های حاکمیت دوگانه، فشار از پایین و چانه زنی در بالا با چاشنی اغتشاش و آشوب، تحصن و خروج از حاکمیت و تهدید به تعطیلی انتخابات، داد و ستد اطلاعات سری با خارج و هماهنگی کامل- بازی و پاس و آبشار- با بیگانگان برای ایراد فشار مؤثر به جمهوری اسلامی و نظایر آن در کدام اتاق های فکر و خانه های مجلل و «مصون» تیمی ساخته و پرداخته شد.

http://media.farsnews.com/Media/8803/Images/jpg/A0696/A0696477.jpg
از این پرسش های بی شمار که بگذریم، باید گفت دقیق ترین آسیب شناسی امنیتی و اطلاعاتی درباره «فتنه» را امیرمؤمنان علی علیه السلام کرده است، آنجا که پس از فتنه «قرآن های سرنیزه» در ماجرای صفین و مغلوبه شدن جنگ- و کشیدن کار به حکمیتی که حامیان آن پس از مدتی سر به توبه و مذمت خویش گذاشتند- به خطبه ایستاد و «فتنه» را کالبدشکافی کرد. و چه کالبد متعفنی! همین یک خطبه (خطبه 50 نهج البلاغه) را می توان به عنوان نظریه و دکترینی با ارزش، در آکادمی ها و کرسی های علوم سیاسی به بحث گذاشت. حضرت با تعبیر «انما» شروع فتنه ها را به دو چیز منحصر کرد و فرمود «انما بدء وقوع الفتن اهواء تتبع و احکام تبتدع... آغاز وقوع فتنه ها منحصرا در هوا و هوس هایی است که پیروی و بدعت هایی است که گذاشته می شود». و شاید مقدم داشتن «هوا»ها بر «بدعت»ها دلالت بر این داشته باشد که ابتدا شخص عمل خطا و مجرمانه را به عنوان خواستنی- و نه زشت و منکر- مرتکب می شود و با اباحی گری، قید دین را می گسلد و سپس برای موقعیت جدیدی که ایستاده، در قالب «بدعت» نظریه می بافد و «موضع» جدید را توجیه می کند. به تعبیر دیگر سکولاریسم- جدا کردن حیات سیاسی و اجتماعی از دین و یله شدن در بی قیدی- ابتدا در عملکردها و روحیات پدید می آید و سپس در نظریه و رویکرد و باور خود را نشان می دهد.


در تاریخ انقلاب ما پس از پایان جنگ و آغاز دوره های توسعه اقتصادی و سیاسی نیز این واقعیت خود را نشان داد. یعنی ابتدا آلودگی به زراندوزی و اشرافیگری و مسابقه تجمل و امتیازخواهی و تمایزطلبی، طیف هایی از صاحب منصبان و حلقه های سیاسی را ضعیف کرد و پس از این ضعف روحی بود که ویروس «شبیخون و تهاجم فرهنگی» همان طیف ها را از پای درآورد تا هرگاه که سخنی گفتند یا تصمیم سازی کردند، بوی وادادگی و ولنگاری و کم غیرتی، مشام ناظران را آزار دهد. و شگفتا از نگاه نافذ مقتدای انقلاب که در این 20 سال، هشدار درباره «اشرافیگری و امتیازطلبی» را به موازات هشدار درباره «شبیخون فرهنگی» تکرار کرد. سیمای آبله گون و زشتی که فتنه، پس از انتخابات از خود نشان داد در یک دگرگونی- انقلاب به عقب- 20 ساله پدید آمده بود. بازیگران صاحب نام فتنه- آنها که با قرآن های سرنیزه دشمن همنوا شدند بلکه خود پیشاپیش برای دشمن، قرآن سر نیزه کردند تا ندای قرآن ناطق مهجور و مغفول بماند- به دلایل گونه گون از سال ها قبل رو به پوکی و فرسودگی درونی گذاشته بودند مانند درخت ستبری که حتی چند نفر هم نتوانند در گرداگرد آن دست در دست هم حلقه کنند و تنومندی و ارتفاع آن ناظران را انگشت به دهان کند اما چون ریشه اش پوسیده و تنه اش پوک شده، به طوفان و تکانی بلکه گاه بی هیچ تکانی سقوط کند. پریروزها یکی از همین درخت ها را دیدم که افتاده بود. شاید سه نفر به زحمت می توانستند گرد آن دست به دست هم بدهند. اما درون آن به غایت تهی بود و فقط پوسته و دیواره ای 8-7 سانتی از آن باقی مانده بود. رجلی که به دست خویش و با هوا و هوس و عقده گشایی، ریشه دینداری و تولا و تبرا را بخشکاند، معلوم است که صرفا تبدیل به کنده ای برای لانه کردن انواع طفیلی ها می شود.
امیرمؤمنان در ادامه کالبدشکافی فتنه فرمود «رجالی در آن رجالی دیگر را در غیر دین خدا پیروی می کنند» و سپس بر این کلام حکیمانه افزود: «اگر باطل خالص می ماند و با حق آمیخته نمی شد بر جویندگان حق پوشیده نمی ماند. و اگر حق خالص می ماند و با باطل پوشیده نمی شد، زبان معاندان از آن کوتاه می شد. اما بخشی از حق و قسمتی از باطل را می گیرند و به هم می آمیزند پس آنجاست که شیطان بر پیروان و دوستان خود مستولی و چیره می شود. و کسانی نجات می یابند که از جانب خدا، حسن و نیکویی بر آنها پیشی گرفته است.»
http://image.runningx.com/images/329898green-footprint-thumb2897774%20copy.jpg
حق را از باطل باید جدا ساخت. نباید گذاشت آلودگی حق به باطل، زبان معاندان و بهانه جویان را دراز کند. و نباید اجازه داد بر باطل، لعاب حق بکشند و حق نمایی کنند. اما آیا می توان به خاطر این به هم آمیختگی ها، جبهه و میدان و دشمن و دوست را گم کرد و به بهانه وجود ضعف و کاستی یا خطا و اشتباه، بر توسن هواپرستی و بدعتگذاری نشست و دیگران را با این توجیه فریفت که «حالا که فضای فتنه است، شما بی طرف بمانید و سکوت کنید» یا «حالا که فلان خطا محرز است پس پیش به سوی بازی در زمین دشمن»؟! می شود به خاطر عقده هایی گشوده نشده یا حتی گلایه ای به حق و اعتراضی مشروع- مثلا از دولت و رئیس جمهور- و به خیال اینکه طرف دعوا رئیس جمهور و دولت است، شمشیر و نیزه بر سینه کشور و نظام کرد شاید که نوک آن هم به دولت بگیرد و حسابی شخصی تسویه یا اعتراضی عملی شود؟! آیا نمی بینند که دشمن اصل کشور و ملت و نظام را نشانه رفته است؟
نوشتار حاضر بیش از این مجال بسط ندارد اما اگر در خانه کسی باشد شاید همین عبارات حکیمانه از رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با پرسنل وزارت اطلاعات (31 مهر 1381) که برای همه ما درس آموز است، بس باشد: «شما در زیارت امام حسین(ع) و دیگر ائمه یک جاهایی می خوانید صبرا و احتسابا. تو صبر کردی در مقابل این حادثه و مصیبت، این تکلیف سنگین و این محرومیت را پای خدای حساب کردی. بیخودی که نمی شود پای خدا حساب کرد. تا برای خدا نباشد که نمی شود پای خدا حساب کرد. مگر می شود سر خدا را کلاه گذاشت؟! انسان کاری را از روی شهوت و غضب خودش انجام دهد، بعد بگوید این هم برای خدا!... این دل چیز عجیبی است، گاهی اوقات، به وسیله ای که انسان را به اوج آسمان ها و اوج معنویت می برد، تبدیل می شود، گاهی هم به عکس، به سنگ سنگینی تبدیل شده که بسته شده به پای انسان و انسان را تا اعماق دره فرو می برد، غرق می کند، پدر انسان را درمی آورد. اگر دل به پول و به شهوت جنسی و به مقام و این چیزها دادید، این همان سنگ سنگین است، دیگر دل نیست. در آن صورت؛ ده بود آن، نه دل که اندر وی- گاو و خر بینی و ضیاع و عقار. آن دلی که در آن عشق اتومبیل فلان وجود دارد، آن دل نیست، گاراژ است! بنگاه معاملاتی است! شاعر می گوید دلی که اینها در آن باشد، آنجا طویله است، ده است، دل نیست. دل جای خداست، جای نور است.»
آنچه ملت ما را برخلاف برخی نخبگان رفوزه سر پا نگاه داشت تا با هوشیاری و مرزبندی، از انقلاب مخملین کذایی کاریکاتوری مضحک بر دستان دشمن باقی بگذارند، همین بینش ناشی از پیراستگی بود. دشمن در ملت ما نقطه ضعف برای رخنه نجست.

محمد ایمانی


پ/ن:

1- زمانی شاگرد محمد ایمانی بودم و هنگامی که سر کلای درباره چپی ها و راستی ها صحبت کرد من به خودم گفتم خیلی سیاه فکر می کنی استاد! و با کمی جرات همین مطلب را به او گفتم و او لبخندی زد و گفت: "اخوی! روزگار به شما هم ثابت می کنه! اول انقلاب منم فکر نمی کردم که یه روزی بخوام بر علیه خاتمی (که اون موقع رئیس جمهور بود) و یا کروبی (که لقبش "فدایی خمینی" بود) مطلب بنویسم" ... و روزگار بد دارد ثابت می کند!!!

2- این دو لینک را ببینید، تحلیل دنباله دار فوق العاده ایست!

قسمت اول

قسمت دوم

3- روی بعضی از حضرات دیگر واقعا زیاده! دوستانی که دارند این بار از انگلیس و فرانسه حمایت می کنن که محاکمه کارمنداشون (یا بهتره بگم وطن فروشامون!!!) مخالف حقوق بشره! بابا این یارو خارجیه و بر علیه کشور ما رسما فعالیت می کرده دیگه دفاع کردنش چیه؟... خدا همه رو هدایت کنه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۲۰
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۳۱)

سلام علیکم
بسیار خوش وخت! (همان خوش وقت) شدم از آشنایی با عصیان!
هنوز وقت نکرده ام پست اخیرتان را مطالعه کنم (به دلیل حجم بالای مطلب و شلوغی سر حقیر. البته نه از مو که گاها کچل هم صدایم می کنند! ...)
ولی از جمله ی : "تعجیل در فرج آقا امام زمان گناه نکنیم..." خیلی حظ بردم ، آنهم معنوی.
لینک شدی اخوی
التماس دعا
یا علی
سلام...
خواستم بگم که من هم فقط
امیدوارم خدا هدایتشون کنه...
هین و بس...
اما باز هم بگم که حسابی مشتاق هستم برای شنیدن یا خوندن حرفاتون...
کنعان
بسم الله
سلام

تقریبا کلش رو خوندم ...
جالب بود و زیبا و اما آسیب شناسی ریشه ای نبود !




اما واقعا خود دستگاه های امنیتی هم بله ...




چند تا کد-رمز کفایت می کنه ان شاالله ...

1- در زمان مدیریت دولت 7 و 8 ماجرای قاچاق میلیاردی شرکت میهن و نقش یونسی به عنوان وزیر اطلاعات ...

2-ماجرای موسسه ... وابسته به وزارت فرهنگ که پای آقازاده جناب یونسی هم در میان بود، یادتون که هست درگیری اول دولت نهم صفار با یونسی و نقش لاریجانی به عنوان وزیر فرهنگ هاشمی و ...

3-این یکی مهمه !
بازداشت فلاحیان و 2 تا معاون اژه یی تو ماجرای 30 خرداد امسال

4-ماجرای خواهر زاده حاج آقا حجازی بیت و صفایی فراهانی و شرکت شصتا و ...

ماشاالله کد زیاده !

حالا این ها بروند دنبال کودتاچیان ؟
معاذالله !!!

ی ا ح ق م د د ن ا
"می شود به خاطر عقده هایی گشوده نشده یا حتی گلایه ای به حق و اعتراضی مشروع- مثلا از دولت و رئیس جمهور- و به خیال اینکه طرف دعوا رئیس جمهور و دولت است، شمشیر و نیزه بر سینه کشور و نظام کرد شاید که نوک آن هم به دولت بگیرد و حسابی شخصی تسویه یا اعتراضی عملی شود؟!"
این قسمت به جا بود.متاسفانه خیلی از این سیاست مدارها دارن این کار رو می کنن.
قابل تصور نبود که رئیس جمهور ایران با پشتوانه 24 میلیون رای میتونست چقدر قدرت چانه زنی بالایی توی جهان داشته باشه اما با رفتار معاندین و جهالت جاهلین و کینه توزی منافقین کمرنگ شد.انشاالله با هوشیاری ملت و تلاش دولت و البته نگاه نکته بین رهبری دوباره موقعیت قبلی احیا بشه.
.
.
.
از بالا که خوندم فکر کردم خودت نوشتی داشتم به نقد بعضی قسمتهاش فکر میکردم. تهش که رسید دیدیم نوشته صاحب داره.ژس نقد ما به شما موضوعیت نداره!
علی علی!
مطلب خوبی بود تقریبا با رضا موافقم
به نظر من مسائل بعد از انتخابات و اعترافات عناصر و سرشاخه های این حرکت غیر قابل پیش بینی نبود. مواضع و تحرکات این افراد از خرداد 76تا کنون سمت و سو ومطالبات آنها را مشخص کرده بود تمام تلاش این گروه تخریب و مقابله با رهبری وویران کردن آرمانها و اعتقادمردم نسبت به انقلاب بوده است. یادمان نرفته حتی ریشه های اعتقادات مذهبی مردم مانند قیام عاشورا چگونه در معرض تحریف قرار گرفته بود. مضحک است که تمام فعالیت 12 ساله را اشتباه و غفلت اعتراف کنند و ما هم با خوشبینی بپذیریم هر چند برای دستگیری این افراد در گذشته دلیل کم نبود و این اقدام خیلی دیر صورت گرفت انهم بعد از این همه بهایی که پرداخته شد
۲۱ مرداد ۸۸ ، ۱۲:۳۸ بچه حزب اللهی
.............؟!
جریان از این قرار بود که وقتی در انتخابات تقلب کردند انتظار این عکس العمل رو از مردم نداشتند و در یک حالت دستپاچگی هر چه کردند نتوانستند سر و تهش رو هم بیارن تا اینکه همون تیمی که تقلب رو مهندسی کرده بود مهندسی این نقشه پلید رو هم کردند که افرادی از خود اصلاح طلبها رو بگیرند و زیر انواع شکنجه های روحی و جسمی اونها رو وادار به اعتراف مسائلی بکنند که خودشان سناریویش را نوشته بودند تا طی چند مرحله هم مسئله تقلب را ماستمالی کنند و هم اعتراضات مردم را وصل به بیگانگان جلوه دهند. اما خوشحالم که این شیوه بغایت کثیف بخاطر آگاه بودن مردم از اینگونه شیوه های نخ نما شده جواب نداد و روسیاهی هر چه بیشتر نصیب آنهایی شد که خواهان روسیاهی و ذلت این ملتند.
بسم الله ...
سلام

فرمایشات مهم حضرت امیر در جنگ صفین

صحبت های مهم رهبری در جمع سپاه ولی امر

از علی تا به علی

به روزم و منتظر جناب طاهری عزیز

ی ا ح ق م د د ن ا
۲۱ مرداد ۸۸ ، ۲۳:۳۹ نیشگون آبدار
سلام

مطلب خوبی بود و البته طولانی
من خیلی وقته شما رو لینک دادم اما شما...؟
داداش یه کم کوتاه تر بنویس مردم چن جای دیگه هم باید سر بزنن!
خوب بود ولی.
مگه کامنت هاتو ندیدی دیروز بهت سر زدم برادر
لینکت کردم لینکم کن
داستان صدور دخترهای بی نوای ایرانی به دوبی و کشورهای خلیج فارس که چیز تازه ای نیست . اینهمه فیلم و خبر و گزارش و ... حالا شما آبشخورتون حکومت دیکتاتوره و سرتون رو مثل کبک کردید توی برف و فکر می کنید که هیچکس از کارتون خبر نداره مغزهاتونم گذاشتید همینجور آکبند بمونه و بکار نمی گیریدشون و دوست دارید که سفیه بمونید تا یقول خودتون یه فقیه !! براتون تصمیم بگیره ، دیگه حکایتی دیگه است . در مورد ورود مشروبات الکی هم و هر چیز بقول خودتون قاچاق تا باندی از وابسته های حکومتی پشتش نباشه همه می دونن که نمی تونه انقدر راحت بیاد و توزیع بشه . اینهم باز از اون چیزایی که همه می دونن چه جوری شما که دستتون توی کاره خبر ندارید ؟؟!!. حکایت مواد مخدره که توی همین یکی دو ماهه بیشتر از 20 درصد کاهش قیمت داشته . چرا؟ چراشو همه می دونن . لابد می خوای بگی این رو هم نمی دونی . هان؟
بابا مگه چقدر بهتون می ماسه که همه چیزتونو فروختین ؟؟ شما که دم از خدا و دین و پیغمبر و آقا امام زمان و ... می زنید دم خروستون رو باور کنیم یا قسم حضرت عباستون رو؟؟ حداقل ادعای مسلمان بودن نکنید.
پاسخ:
ششم: ادب مرد (زن) به ز دولت اوست!!!
سلام دوست عزیز خبر جدید:

کتاب«تقلب بزرگ» و «شنبه پس از انتخابات» فردا وارد بازار می‌شود

مقطع مورد بررسی در این کتاب از 21 خرداد تا 11 تیرماه 88 است و با پاسخ میرحسین موسوی به سوال خبرنگار مجله آمریکایی تایم یک روز قبل از رای‌گیری، آغاز می‌شود



پایگاه اطلاع رسانی شمیم ادینه


http://shamimeadine.blogfa.com



اخرین اخبار تقلب سبز منتشر شد


http://taghallobesabz.blogfa.com


کدام هنر، کدام فرهنگ کدام انقلاب؟


http://www.kalemehnews.com/?784

نوشته های نسل جوان


http://kachib.mihanblog.com


محمود دوست داریم؟؟

http://dolatyar110.blogfa.com/


سیب را باید خورد اما موز را باید دید

http://sibmoz.com


من و دنیای من


http://tahereh82.blogfa.com
از نوشته هاتون میشه حدس زد که زیاد کتاب میخونید.اگر اینطور نبود که این سوال رو ازتون نمی پرسیدم.این روزها کتابخون خوب کم پیدا میشه.کتابخونی که کتابهای ناب و مغزدار همیشه حاضر و اماده تو کیسش داشته باشه..
حالا اگه یکی ازتون بخواد یه کتاب خوب و مفید و ارزشمند معرفی کنید ، چه کتابی رو معرفی میکنید؟
خیلی مخلصیم
ادب شما که به زه دولتتان! است در خیابانها در حمله به جوانان و مردم معترض که اتفاقا دستهاشون خالی بود و تنها سلاحشون ادبشون بود ، دیدیم .
من در اعتقادات شما شکی ندارم اینو برای کسانی گفتم که گول اون کلمه (هوالله) که گوشه وبلاگت گذاشتی رو نخورن و یا ادعای انتظار تعجیلت برای ظهور امام زمان را .
با سلام.
خیلی جالبه که دائم تاریخ تکرار میشه و ما باز هم توی تکرارش نقش داریم. وقتی امام علی (ع) توی محراب ضربت خورد و خبرش پخش شد بعضی ها با تعجب گفتند: «مگه علی هم نماز میخوند؟!»

من شهلا خانم رو مقصر نمیدونم. ایشون اینقدر زیر رگبار تبلیغات قرار گرفته اند که دیگه تشخیص حق از باطل توی این فضای خاکستری خیلی مشکل شده. این رو میگم چون قبل از انتخابات واسه خودم هم این اتفاق افتاده بود. اینکه با این صحبت من امثال ایشون بگن که: «پس حمله به مردم با دست های خالی چی میشه؟» باید در جوابشون گفت که فکرهای مملو از تبلیغات مسموم خیلی بدتر از دستهای پر از سلاح و آتش هستش. البته این مشکل ماست که تبلیغاتمون ضعیفه و یا بهتر بگم جیبمون به گشادی جیب صهیونیست برای اداره کردن بی بی سی و صدای آمریکا نیست.

ولی ما یه هدف داریم که با این سرمایه گذاری ها و به قول آقا عباس فشار از پایین و چانه زنی از بالا ازش نمیگذریم. انتظار واسه فرج صاحب الزمان هر معادله کثیفی رو به هم میزنه. به هر حال خوشحالم که توی این آشفته بازار رهبری داریم که هر کاری میکنن رو خنثی می کنه.

یا مهدی ادرکنی
یک مسلمان !!؟؟
خیلی جالبه که شما بیشتر از سی ساله دارین حکومت می کنید و به ازای همین سی سال دارید فقط تبلیغات بکسویه می کنید و همه خبرها و خبرنگارها و خبرگزاری ها باید از فیلتر شما بگذرند . دیکتاتوری و استبدادی راه انداخته اید که دنیا رو متحیر کرده اید . در اعدام و کشتار بعد از چین مقام دوم رو کسب کرده اید ولی هنوز نتوانسته اید جوانی که در همین دوران بدنیا اومده و رشد پیدا کرده رو به خودتون وابسته کنید . از خودتون پرسیدید چرا؟ آیا دو تا کانال ایرانی که از خارج بقول شما تغذیه می شن می تونن انقدر تاثبر گذار باشند که جوان ایرانی رو منحرف کنند. تا بحال فکر نکردید احیانا سیاستهای غلط و ارتجاعی خود شما عامل این گریزانی جوانان از حکومت شده باشد.
من تعجب می کنم تا کی می خواهید مغزهایتان را آکبند نگه دارید ؟؟ شنیده اید که هر چیزی آکبندش با ارزش تره اما بابا مغز قضیه اش فرق می کنه . کمی ازش کار بکشید . بخدا ضرر نمی کنید.
این دکترین...دکترین... کردن رو حسن عباسی تو دهن شما انداخت
کما اینکه استکبار...استکبار رو حزب توده انداخت اول انقلاب!

ولی در کل سعی کن این فضای حق و باطل مطلق رو بقول مطهری فراموش کنی

انتفاقا الان در مورد باباش و خودش نوشتم
۲۳ مرداد ۸۸ ، ۰۰:۲۹ گمنام آشناِ
سلام
ممنون که آمدین

توی ورد پرس چطور پیدام کردین؟

از وقتی که از بلگفا زدم بیرون کسی دیگه سر نمی زنه
راستش با اجازه مدیر وبلاگ؛ آقا عباس ان جوابیه رو واسه شهلا خانم که به مغز بنده عنایت داشتند می نویسم.

دوست عزیز وبلاگ نویس، شهلا خانم؛ اول اینکه این نوع ادربیات در شأن یک وبلاگ نویس نیست و به عنوان یک وبلاگ نویس پیشنهاد میکنم در ادبیاتتون تجدید نظر کنید.
دوم اینکه پس من و امثال من که از جمعیت جوان هستیم چی هستیم؟؟؟ یا شاید شما هم مثل دوستان به اصطلاح حذبی اصلاح طلب ما رو در نظر نگرفتید؟؟!!

درباره تبلیغات باید عرض کنم که تبلیغات مسموم به این طریق عمل میکند که پس از حمله عواملی رو از درون جامعه مورد هدف قرار میده و پس از تغییرات لازم اونها رو بر علیه خود اون جامعه تبدیل میکنه. دقیقاً مانند ویروس عمل میکنه که پس از ورود به بدن با تغییرات ژنتیکی تعداد از سلولهای هدف اون سلولها رو بر علیه دیگر سلولها وارد عمل میکنه و در آخر خود اون سلولها رو نابود میکنه. نکته غم انگیز داستن همین قسمت آخرش بود. دوست عزیز اون کسی که مغز تو رو هدف گرفته من نیستم و این تو نیستی که در امتداد شعاع سلاح من هستی.

آن تیر و کمان بدست گرفته ... مغز تو را هدف گرفته
در پشت سرت کمین گرفته ... دوستانه بدست تو امان گرفته

یا مهدی ادرکنی
۲۳ مرداد ۸۸ ، ۰۰:۳۲ شاسکول ها به بهشت نمی روند!
منظورتون از " نوبت ما هم می شه رفیق " چیه ؟؟؟؟!!!
۲۳ مرداد ۸۸ ، ۰۴:۴۸ محبان العباس
سلام دوست عزیز
من از طریق پیامی که در وبلاگ http://nasimekhordad.blogfa.com/ درج کرده اید با شما آشنا شده ام
باید بگویم پیام بسیار خوبی بود در اصل گوشمالی خوبی بود ولی حرفم اینه چرا خودتونو اذیت می کنید مثل ما عملیات گزارش تخلف انجم دهید
چنین کسانی یا منافقند یا بسیار جاهل که در هر صورت بحث هیچ فایده ای ندارد و باید گزارش تخلف داد
از آشنایی با شما خوشحال شدیم
التماس دعا
یا مهدی ادرکنی
.
.
.
اعتراف!
.
.
.
؟
؟
؟
فراموشخانه
؟
؟
؟
سلام

انجمن حجتیه نسلی مایوس از حرکت وانقلاب

به روزم

منتظرم
اینجا جایی برای همه ی ماست...
سعی داریم به موعظه ی حق تعالی که ما را به قیام در راه خود دعوت و امر کرده عمل کنیم ؛
«قل اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادا»
می خواهیم بقدر توان در برابر ناتوی فرهنگی شرق و غرب بایستیم! ولی در این مسیر، دنبال مردش می گردیم.با پس اندازهایی که داشته ایم «حرف ما:harfema.com » را راه انداختیم و حالا با این وسیله از شما دعوت می کنیم که با نوشته ها،مشورتها و ایده های خود ما را یاری کنید.
همه ی حدیث مفصل بالا بدان معناست که پایگاه «حرف ما» رسما از شما برای همکاری دعوت می کند.
روند کار بدین صورت است : بعد از ثبت نام در مجله اینترنتی«حرف ما» و گروه بندی شما در زیر گروههای فعالیت پایگاه،سردبیر پیش از انتشار هر شماره موضوع آن را که با مشورت اعضای شورای اصلی نویسندگان مشخص شده برایتان ارسال می کند و شما نیز با توجه به موضوع :مقالات،متون ادبی،شعر ،عکس و….مرتبط با آن موضوع را که تولید خود شما باشد برای حرف ما ارسال می فرمایید.
مطالب ارسالی با نظر اعضا شورای اصلی نویسندگان و رتبه بندی مطالب در آن شماره با نام خودتان منتشر خواهند شد.
البته اعضا آنقدر هم روی نوشته ها سختگیر نیستند .درضمن نه از سانسور خوششان می آید ونه خود اهل سانسور خواهند بود،این را مطمئن باشید!
هرگونه سوال و ابهامتان را می توانید از این طریق مطرح کنید:
info@harfema.com
در پناه حق باشید...
یا علی
۲۶ مرداد ۸۸ ، ۱۴:۰۹ چرک نویس انقلابی
حالا حالا مونده اینها رو بشناسیم که دمشان به کجا وصل است....
همون...یادداشتهای یک سه نقطه...قشنگ می تونیم هر چی جاش بذاریم.
۲۷ مرداد ۸۸ ، ۱۶:۰۳ یه بچه مسلمون
سلام علیکم بما صبرتم!
همچین یکم طولانی بود...
به فکر ما هم باش اخوی ..حداقل قسمتای مهم ترشو بلد یا های لایت کن
ولی در کل از وبلاگت خوشمان آمد
یا حق
۲۹ مرداد ۸۸ ، ۰۰:۵۲ حاج علی اکبر
احسنت بر برادر عزیزم که این مطلب باحال رو گذاشتی!
اما 3 نکته رو توجه کن:
1. خلاصه نویسی یا بزرگ کردن قسمتهای مهمش برای استفاده افراد بیشتر
2. با صبر و متانت به نظرات مخالفت جواب بده نه با ناراحتی یا...( مثل شهلاخانم نباش)
3. فضای وبلاگت کمی غم انگیزه ! میدونم عصیان کردی و پشیمانی! ولی حالا که غبار فتنه ها نشسته تو هم یه دستی به سر و روی اینجا بکش تا مخاطب گرامی رو بیشتر جذب کنی، بالآخره باید خودت رو برای یه جهاد سخت چهارساله با مافیای قدرت و ثروت آماده کنی و نیاز به کار هنری هم داری!
ممنوم که به حرفهام خوب گوش میکنی!!
یاعلی
برادر کوچکت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی