عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۰:۳۳

قدرت های بزرگ

وقتی رئیس جمهور ما میگه ما با دولت های بزرگ و قوی  به توافق رسیدیم... به نظرم بزرگترین احجاف در حق ملت ایرانه...
آقای پناهیان تعریف میکرد که:
سید احمد خدا بیامرز تعریف میکرد یه بار با امام (ره) داشتیم پیاده روی عصرانه رو میرفتیم و درباره مسائل سیاسی صحیت میکردیم و من گفتم ابرقدرت ها تو دنیا اینجوری فکر میکنن. امام گفت ابر قدرت ها کین؟ گفتم آمریکا و انگلیس و آلمان و شوری و... امام گفت چرا ایرانو نگفتی؟ گفتم آقا خودمونیم ما که... امام فرمود نه! بگو! ایران رو هم بگو من گفتم بله... ایران هم جزو ابرقدرت هاست و... که امام فرمودن دیدی همه ابرقدرت ها اینجوری که میگی نیستن؟ ایران اینجوری فکر نمی کنه...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی