عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۱

کرکره

الان دیدم که از مهر 93 مطلب ننوشته ام... نه برای این ناراحت باشم... نه اتفاقا خیلی دارم سعی می کنم فضای مجازی ام را کم کنم... حالا آمده ام کرکره این وبلاگ خاک گرفته را داده ام بالا... دوستش دارم لامصب... تا یار که را خواهد و حکمش به چه باشد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۴)

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۶ خانم کارمند
مبارک باشه 
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۶ مجید فضیلت
سلام عاقا.
کرکره را کشیدی بالا یه گرد گیری هم بکن.
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۲ قاسم صفایی نژاد
فضای مجازی هم هر چقدر کمرنگ بشه کرد، وبلاگ یه چیز دیگه است و مثل بقیه فضای مجازی نیست که وقت رو بیهوده تلف کنه
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۷ مجید فضیلت
سلام عباس جان.
از خدا می خواهم در غم اندوه جانکاه از دست دادن پدرت، تو را یاری دهد. بهت تسلیت می گم. عمیقا از ته دل غصه خوردم و اشک ریختم.
فرصت نشد تا در اهواز ببینمت و تسلیت بگم. ولی از تهران با رصد کردن گزارش های تصویری خبرگزاری ها تمام مراسم های تشییع را دنبال کردم تا آبادان.
اهواز هم که خودم آمدم فرودگاه و درب منزلتان.
خدا را صدهزار مرتبه شکر که پدرت جایگاهش بهشت است. اما خدا به داد ما برسد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی