عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۱۹ اسفند ۸۴ ، ۲۳:۱۳

Title-less

اول:

محض تفننی !!! امشب مقتل می خواندم... داشتم حوادث بعد از شهادت حضرت سید الشهدا را تا مجلس یزید (که خواندنش برایم خیلی هم ساده نیست) می خواندم و نقش حضرت زینب را مثلاً برای خودم جا می انداختم؟!!

دوستی همیشه می گفت: "المرأه ریحانه لیست به قهرمانه" زن ریحانه است نباید از او انتظار قهرمان بازی داشت.

داشتم فکر می کردم حضرت زینب  زن نبود یا ...؟؟؟

نمی دانم اما خوب می دانم که کم کم کاروان دارد می رسد...

 

دوم :

رفتم خار از پا کشم محمل ز چشمم دور شد

یک لحظه من غافل شدم صد سال راهم دور شد

 

 

سوم:

این جمعه هم گذشت و آقا نیامدی... ( و برای ما و عده ای چه خوب شد نیامـ...)

ذوالجناحا عصر ما چون عصر عاشورا مباد

دشت را گشتی بزن، بنگر سوار ما چه شد؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۴/۱۲/۱۹
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی