عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۶ ارديبهشت ۸۵ ، ۲۳:۴۷

من مسلمانم پس هستم!

امروز این منم... و داعیه اسلامی بلند و پر افتخار! به بلندای زمان و به طول تاریخ

امروز می خواهم خودم را دوباره بشکافم و از درون این هیکل اسلامی خودم را بیابم... می خواهم تحدی کنم!!!

بسم الله الرحمن الرحیم... به نام خدایی که هم بخشنده است و هم مهربان

أ رأیت الذی یُکَذِبُ بالدین... آیا کسی را دیدی که دین را تکذیب کند؟

فذالک الذّی یدّع الیتیم... آنان کسانی هستند که یتیمی را می بینند و از کنارش به راحتی عبور می کنند

ولا یَحُضُ علی طعام المسکین... و جامعه را به نفع گرسنگان تحریک نمی کند(تحضیض = حرکتی که حرکت ایجاد می کند)

فویلٌ للمصلّین... پس وای بر نماز گزاران!

الذین هم عن صَلاتهم ساهون... کسانی که نماز را سبک می شمارند (نمازشان فقط ادای نماز است)

والذین هم یراءون...آن ها ریا کارند!

و یَمنعون الماعون... و مانع از انفاق می شوند.

 

 

خب مسلمانان! من به جرئت می گویم مسلمان نیستم! چون نه کمک به یتیمی می کنم و نه فریاد می زنم آی ی ی ی ی مردم! مال یتیم ها را بدهید! نمازمان هم که هیچ! ریا هم که بعله! انفاق هم که اوتوتو... و من مسلمانم به دین جدید. اسلام بی دردی... اسلام سرمایه داری... اسلام تزویر... اسلام امریکایی... هر روز بعد از نماز مرگ بر امریکا می گوییم؟؟؟؟ الکی نیست که وقتی آقایمان بیایید گروهی می گویند او دین جدیدی آورده است... ما بی دردیم و ...

تا به حال چقدر قرآن ِ محمد(ص) را خوانده ای مسلمان؟

بیایید خدا را باور کنیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۵/۰۲/۲۶
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی