عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۱۵ مرداد ۸۸ ، ۱۴:۰۱

نیمه شعبان

تعجیل در فرج آقا امام زمان گناه نکنیم...


--------------------------------------------------------------------------------

پ/ن:

1- درباره دادگاه و اعترافات ابطحی و عطریان و ... حرف زیاد است... مهم این است که بالاخره کسی این حرف های درگوشی را می زند (نمی شود گفت چون اسم هاشمی را آورده پس متن دیکته شده نظام است... چون مسلماً نظام و ما نمی خواهیم یک منتظری دیگر (که این روزها بد جور آیت الله العظمایش می کنند)داشته باشیم)

2- بیانیه دهم میر حسین هم... بماند... دولت کم بود حالا به قوه قضائیه می توپد... نوبت مجلس کی می رسد والله العالم! باز بگویید در نظام است و دنبال نظام است و... ایشان که نه دولت را قبول دارد و نه قوه قضائیه و مجلس (که حالا هنوز نگفته ولی معلوم است) و نه تنفیذ رهبری را، چه قرابتی با نظام دارد نمی دانم!

3- باز هم عیدتان مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۱۵
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۴۹)

با سلام خدمت شما دوست عزیز

با تبلیغات 31 روزه ی رایگان ما بینندگان بیشتری را به وبلاگ خود فرا خوانید و از مزایای آن بهره مند شوید.

http://pixel.gulf-pixels.com
سلام؛
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به شما دوست گرامی در رابطه با مهدویت باید بدانیم که اندیشه و اعتقاد به مهدویت نشأت گرفته از اصل وحی و ارسال رسل است، و مهدویت یعنی حافظ شریعت و نگهبان او چون شریعت اسلام شریعت خاتم است مهدویت نیز برای حفظ این شریعت می باشد تا زمانی که اراده خداوند تعلق بگیرد. و چون مهدویت بدون اصل نبوت مفهوم نیست باید دانست که هدف انبیاء و پیامبر خاتم اسلام همان رشد دادن به انسانها و پرورش استعدادهای عظیم او و مهیا کردن و تربیت نمودن انسانهایی برای بهشت خداوند بوده است و با این نگاه مؤمن حتی در متن رنجها و مشکلات به سازندگی و تربیت خودش تحت برنامه وحی می پردازد و اگر فرض کنیم در زندگی هیچ مشکلی وجود نداشته باشد باز نیاز به مهدی(عج) وجود دارد، زیرا تربیت استعدادهای عظیم و ساخته شدن انسان برای منازل متعددی که در معاد در پیش دارد، ضرورت وجود یک معلمی که از غیب می داند و حافظ وحی و مربی انسانها و تکامل دهنده نفس انسانی می باشد و تکویناً بر من و نفس من احاطه دارد و از من به من نزدیک تر است (النبی اولی باالمومنین من انفسهم...) یعنی پیامبر از نفس مؤمنین بخودشان نزدیک تر است پس ضرورت وجود حضرت مهدی(عج) یک نیاز تربیتی و اعتقادی است و چون راه طولانی است (معاد) ضرورت وجود راهبر (نبی و وصی نبی) امری عقلی است زیرا که نشان دادن راه های طولانی تر و بزرگتر از سزح این جهان را وحی به عهده دارد و کسانی که وحی به آنها سپرده شده است عهده دار تربیت نفوس و ایجاد زمینه های مناسب برای این تربیت می باشد.


در ضمن اگر احساس می کنید چند وقتی است که در اثر مسائل زندگی و دچار روزمرهگیها شدن توجهتان نسبت به وجود نازنین حضرت حجت (عج) کم شده است مطلب جدید ما را بخوانید. لطفا بعد از مطالعه اگر صلاح دانستید ما را از نظرات ارزشمندتان آگاه سازید. متشکریم
سلام؛
میلاد با سعادت حضرت حجة بن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به شما تبریک عرض می کنیم.

زراره از امام صادق« علیه السلام » نقل می کند:
«گفتم فدایت شوم اگر من آن دوره غیبت را درک کردم چه بکنم؟
فرمود: ای زراره اگر آن دوره را درک کردی همیشه این دعا و در خواست را داشته باش:
خدایا خودت را به من بشناسان اگر خودت را به من نشناسانی پیامبرت را نخواهم شناخت؛
خدایا رسولت را به من بشناسان که اگر او را به من نشناسانی حجت و ولیت را نخواهم شناخت؛
خدایا حجتت را به من بشناسان اگر حجتت را به من نشناسانی در دینم به گمراهی خواهم افتاد.
با سلام و درود به شما دوست گرامی؛
از این که دعوتمان را اجابت کردید و با قدوم خود روشنی بخش "استاذنا" بودید از شما متشکریم.
در ضمن حالا که "استاذنا" را دیدیداگر کمی این احساس در درونتان به وجود آمد که "استاذنا" حرف های نویی برای گفتن دارد و می‌تواند هر چند کم و ناچیز در خدمت به مکتب اهل البیت موثر باشد و دیدید که دلتان می‌خواهد که در نشر این حقائق با او در یک سنگر باشید می‌توانید با لینک "استاذنا" با نام "استاذنا (آیت الله شیخ جواد مروی)" با ما در نشر حقائق حقه ی مکتب اهل البیت شریک باشید. اجرکم عندالله.
منتظر مصلح، خود باید صالح باشد

به امید دیدار آقا
سلام بر شما دوست عزیز ممنون که اومدین در باره میر حسین باید بگم که ایشون جزو ریزشهای انقلابه و باید یه فکر دیگه ای براش کرد
یا علی
میشه بپرسم حضرت آیت الله منتظری را می شناسی یا نه که این طور گستاخانه درباره یک مرجع بزرگ شیعیان حرف می زنی؟ به خاطر سیاست اعتقادات کثیف را چاشنی دین نکن. جانم فدای یک تار موی ایشان که این طور مظلومانه در زیر پرچم حکومت اسلامی درباره شان بی انصافی می شه
1_سلام علیکم!
2_عید و ایام بر شما مبارک و پرسعادت!
3_من ازون شکلک خیلی خوشم میاد...خیلی هم خوشحال شدم که اون همه رو یکجا گذاشتین!اما متاسفانه بدلیل عدم رعایت قوانین کامنتگذاری از سوی شما ,بلاگفا قادر به ویرایش این کامنت نمی باشه
نقطه
سلام عیدتون مبارک
سال نو مبارک
۱۵ مرداد ۸۸ ، ۱۸:۵۱ بچه حزب الهی
سلام........عیدتون مبارک.........

میگما چقدر شما شیطون بودید....دلم برای مامانتون و همسر فعلی یا آیندتون میسوزه....!
سلام
مرسی به من سر زدی...
سلام..
خوش اومدی.. وب خوبی داریا..
علی مدد..
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۰۱:۱۸ خورشید عالمتاب
سلام. حالت خوبه؟؟ خیلی خوب می نویسی!! خدا قوت! امیدوارم که بتوانی در عرصه نویسندگی به جاهای خوبی برسی!
اما یک سوال:
سریند وبلاگتو چطوری بارگذاری کردی؟؟ اگه ممکنه در این خصوص منو به راه راست هدایت کن!!
مجید فضیلت
1- آیت الله العظمی رو خوب اومدی!
2- بیانیه هارو هم خیلی وقته که نمیخونیم!
3- اختیار دارید عید خودتون مبارک!
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۰۲:۳۱ زیر نور ماه
سلام...
و نیمه ی شعبانی دیگر... در امتداد انتظار های بی پایان...
با اشک های انتظار! عیدتان مبارک
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۰۳:۴۱ ۞بنده خدا(ن.الف)۞
سلام تبریک میگم انشالله سال بعد یه تعطیلی به تعطیلات تقویممون اضافه بشه انم روز ظهور آقامون باشه
از نظرمن امسال یه سال خاصه ازیه طرف نیمه شعبان برخورد به جمعه تاز طرف دیگه 8/8/1388میشه تولد امام رضامون خیلی جالبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام دوست من..
این عید بزرگ را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض می کنم..
ممنون از تذکره ی خوبتان..
ضمنا بروزم.. قدمتان روی چشم..
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۱۴:۰۵ بچه حزب الهی
میگما چرا این وبلاگ شما لینکدونی نداره....!؟ هرچی میگردم مخلفات وبلاگتونو پیدا نمیکنم.....
بسم الله ..
سلام

بیانیه 10 که مهم نیست

این بنده خدا الان فرع موضوع !

حیف وقت برای بیانیه هاش !

نظرتون راجع به نامه سلیمی نمین به هاشمی ...
مطلب محمد مطهری ...
نامه خانم شمس گیلانی به خانم رهنورد (همسر جلایی پور جوان و دختر دادستان سلبق مشهد)...
برای من که جز حیرتم نیفزود !!!


برادر یکی از همین بازداشتی های مطرح و معروف که هفته قبلبا برادرش صحبت کرده بود میگفت وضع عمومی اش خوبه و باهاش درست رفتار میشه !
موندم پس چه جوری اینا اعتراف میکنند !

ی ا ح ق م د د ن ا
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۱۶:۴۸ بچه حزب الهی
به جان شما من نه لینکدونی میبینم....نه لیست نوشته های قبلی.....نه درباره وبلاگ...........

به خدا راست میگم....من هیچی نمیبینم....
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۱۷:۵۸ پسرک چوپان
تعجیل در فرج آقا امام زمان گناه نکنیم...
کاش ...!!!
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۱۹:۱۶ بچه حزب الهی
نخیر.........سیستم من مشکل نداره.......مشکل از قالب شماست.....

آپم.....
۱۶ مرداد ۸۸ ، ۱۹:۲۴ بچه حزب اللهی
با فایر فاکس باز کزدم........الان همه چیو میبینم...........
سلام
جدی کی دیگه حوصله خوندن بیانیه دهم رو داره. بیانیه های ایشون نخونده معلومه که چی توشه.
عجب جمله کاملی...!


علی علی...
کاش امروز آقا می آمد...کاش



فقط خدا...
۱۷ مرداد ۸۸ ، ۰۵:۵۷ یک نفر طلبه
یا حسین میر حسین! خدا به دادت برسه وا حسین!...همه همه صدات در بیاد
یا علی
صدای تو همه جا هست...

تکیده تر شده ای ، من بزرگتر شده ام
تو آب رفته ای و من دو چشم تر شده ام

چه روزگار دغل باز بد معامله ای
جوانی از تو گرفته جوان اگر شده ام

بدون دست تو گم می شوم در این آشوب
هنوز گیجم و کودک ، مبین پدر شده ام

تو مانده ای به همان سادگی ، همان خوبی
ولی من آه! نه من آدمی دگر شده ام

من آدمی که ، درختی که ، جوی کم آبی
که بی ترانه ، که بی سایه و هدر شده ام

برای دیدن خود آن رنگ رنج تو بود
چه روزها که دخیل سر گذر شده ام

سفر چه قدر مرا دور کرده از من تو
عجیب نیست اگر دشمن سفر شده ام

غریبگی مکن از حال خود بگو و نرنج
اگر که درد تو را دیر با خبر شده ام

صدای تو همه جا هست من نمی شنوم
مرا به مادری خود ببخش ، کر شده ام...
به من هم سری بزن...
۱۷ مرداد ۸۸ ، ۱۶:۲۴ داااش عباس
سلااام
آپیده ایم باباااا!
هاشمی، عامل تأخیر در ظهور امام مستضعفان
....
یا علی مددی
کدوم بیانیه ؟!!
کی ؟چی؟میرحسین کیه؟ یادم نمیاد؟
آهااااان... زباله دان تاریخ
ای بابا خدا رحمتش کنه
سربزنی خوشحال میشم
برات متاسفم که مث دولتی ها همه رو زیر سوال میبری ....

کاش یه ذره انصاف داشتین....

زنده باد ایران....

زنده باد آزادی....

زنده باد انقلاب 57....

زنده باد حق....
پاسخ:
باز خوبه ما انقدر به حقانیت خودمون معتقدیم که اسم وب سایتمونو می نویسیم و آدرس میدیم در راستای تضارب آرا و زنده باد مخالف من!!! نه این که سنگ بندازیم و در بریم!
۱۸ مرداد ۸۸ ، ۰۸:۳۵ کافه خط خطی یه بچه مثبت...
سلااااااام
پستت واقعا چسبید البته
ما کوچیک طرفدارای همه ی کاندیداها هستیم به جز چار تا نخاله ی گردن کلفت که خودشونو همه کاره ی مردم میدونن..یا للعجب
راستی وب من تازه از راه رسیده خوشحال میشم سربزنی
یاعلی
۱۸ مرداد ۸۸ ، ۱۰:۳۱ شاسکول ها به بهشت نمی روند!
عید شما نیز مبارک.
م الله ...
سلام




- مجتبی بمیری ، رهبری رو نبینی ----> با خاطره ای از سید مجتبی به روزم




ی ا ح ق م د د ن ا
سلام
با مطلب (به یاد پاسدار شهید «ابراهیم محمدی») به روزم.
۱۸ مرداد ۸۸ ، ۱۵:۱۱ مدیر وبلاگ خورشید عالمتاب
نا امیدم کردی!!
فکر کردم برای وبلاگ خودت. خودت اینکارو کرده باشی!!
حالا اشکال نداره.... شما از این رفیقا نداری که برای ما هم این کارو انجام بده....؟
اگه داری که ما به مغزمون فشاز نیاریم...... ولی اگه نداری مجبوریم به مغزمون فشار بیاریم.
اگه لطف بکنی که خیلی ممنون میشیم.
وگرنه مجبوریم آک مغزمونو باز کنیم.
خواهد آمد پادشاه مهربان...
سلام ؛ متاسفانه این دوستان قدیم مسیری کج می روند ؛ هر چند که نظام سعی در حفظ آنان دارد و نمی خواهد که برخورد قاطعی با آنان داشته باشد ؛ ولی چرا نباید دندان لق را کشید ، چرا باید با درد آن ساخت و نگران آسیب رساندن آن به سایر دندان ها نبود ؟
سلام
چرا باید بگردم ببینم ناشئه لیل چیه؟!!!!
دو حالت داره
یا شما اشتباه گرفتید
یا من اشتباهیم!!
در هرصورت بی خیال!!
ولی اگه بحث به من مربوط میشه منو در جریان بذار!
یا علی
فقط می تونم بگم که برای تو و امثال تو بسیار بسیار متاسفم و فقط از خدا می خوام که شما رو به راه راست هدایت کنه و یا از روی زمین ریشه تان را برکند که اینطور این مملکت رو به گند کشیدید و همینطور مذهب و اسلام و هر چه اعتقادات پاک مذهبی را .
اسلام تسلیم ...
۱۹ مرداد ۸۸ ، ۱۵:۴۱ کافه خط خطی یه بچه مثبت...
سلاااام ...مرسی که به ما سرزدین
واقعا...(=تاییداون بیت قشنگی که گذاشته بودین!)
التماس 2آااااای فراووووون لطفا!
یاعلی
۱۹ مرداد ۸۸ ، ۱۹:۰۶ محمد پارسا
سلام بزرگوار
خدا توفیقاتتونو زیاد کنه.

خدا توفیق بده شرمنده حضرت ولیعصر (عج) و رهبر عزیزمون نشیم و رئیس جمهورمونو تنها نذاریم.
مدتی بود می خواستم به ((جریان شناسی وبلاگهای مخملی و کامنتهای رنگی)) بپردازم. همینا که مدعی سبزین و کامنت رنگی میذارن و اصرار دارن پای نوشته های ما نظر بدن! خیلی از دوستان متاسفانه درگیر این شدن و ازش غافلن. به لطف خدا این کار انجام شد.

بعضی از اینا که با مزخرفاتشون کلی وقتتو گرفتن ده ها نظر پای نوشته هام گذاشتم باهاشون وارد بحث نشدم. صدها نظر از هر نوع که بخوای گذاشتن منصرفم کنن، وقتمو بگیرن، به اراجیفشون مشغولم کنن نتونستن. اولیات یه بحث منطقی وقتی رعایت نمی شه، وقتی حرفشون جز دروغ و فریب و ادعا و تهمت نیست، نباید واسشون وقت بذاری. اونا هدفشون همینه. می خوان وقتت رو بگیرن. می خوان تو ذهنت تاثیر بذارن. تو جریان شناسی وبلاگهای مخملی به همین موضوع پرداختم. تونستی به دوستاتم بگو. وقتم نمی ذاره اینا رو زیاد اینور اونور بگم.
خلاصه حیف عمرت نیست تو این مسائل صرف بشه. البته که تا حدی باید بهشون بپردازی. اما: ((تا حدی)).

علم نبود غیر علم عاشقی
مابقی تبلیس ابلیس شقی
به فرموده قرآن خودتم بکشی ایمان نمی آرن. خیلیاشون می دونن چی می گن.
... ((ولا یخافون لومه لائم)) باش. کار خودتو بکن. مهدی می آد.
اعیادهاتون بالکل و کنتراتی مبارک
ان شا الله

یا علی
سلام. عید شما هم مبارک. میدونی که از سیاست بیزارم و فراری! پس به همین تبریک عید اکتفا میکنم. موفق باشی.
سلام
نمی دانم که بر می گردد یا نه .
جالب تر این که نمی دانم باید دعا کنم برگردد یا نه .
اگر شما می دانی به ما هم بگو .( البته تحلیل خوبی بود: چون مسلماً نظام و ما نمی خواهیم یک منتظری دیگر (که این روزها بد جور آیت الله العظمایش می کنند)داشته باشیم)
توکل بر خدا.
التاس دعا
باید کروبی را سنگسار کرد درود بر اسلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی