عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۰۹ شهریور ۸۸ ، ۱۴:۰۶

دعا

الهی! اگر بر من واجب نکرده بودی تو را از ذکر خویش پاک می کردم...






پ/ن:

1- دعای امام سجاده...

2- این مطلب وحید یامین پور هم بجاست و هم زیبا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۰۹
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۲۴)

اگر از ذکرمون پاکش کنیم
دل جفتمون تنگ میشه
هم ما برای او
هم او برای ما...
قالب زیبایی دارید. اگه کار خودتونه مرحبا
عزیز ساده دلم!
باشه. ما فرض می کنیم که همه دستگیرشدگان به یک تغییرات خیلی خیلی جدی رسیده اند. بنده خداها فهمیده اند که به نظام بد کرده اند و حالا دارن در دادگاه توبه می کنن!
می گم حالا که زندان این قدر خوبه میایی من و شما هم یک ده بیست روز بریم زندان بلکه از کرده هایمان پشیمان بشیم؟ اصلا می خوای دسته جمعی یک اردوی معنوی در زندان بزاریم؟! اصلا چطوره خود آقا! هم تشریف بیارن یک ماهی در زندان بلکه روحانی تر بشن! هه هه
این روح الامینی که امروز اعلام شد به دلیل ضربه سخت به سر و بدنش فوت کرده خیلی آدم بدی بوده ها. چون در برابر این تغییرات مقاومت کرده! هه هه
خوش باشی
راستی ببخشید. چون دیدم خیلی به قرآن علاقه داری خواستم بگم که قرآن کتاب خیلی راهگشایی است. هر چند سال یک بار به ترجمه فارسی اون هم نگاهی بنداز. البته ثواب نداره ها! فقط شاید یه چیزهایی درباره عدالت و انصاف و چیزهای بی اهمیتی مثل این ها توش نوشته باشه!
سلام بردیا جان
این استناد اخبار شما من رو مرده!
حتما سندهای شما هم مثل آقای کروبی که دوست ندارید اونها رو رو کنید!
ضمنا اون خنده آخر کامنتتون منو یاد این جمله انداخت:
(((((((((((ادب مرد به ز دولت اوست)))))))))))))))
معاذالله
۱۰ شهریور ۸۸ ، ۱۵:۰۵ بچه های خاکی
سلاااااااااااام...
.
.
.آدما چقدر حقیرن...
.
.
.ایشاللا تو این ماه حسابی سر سفره خدا چتر بندازی
التماس دعا داریم خیلی زیاد...خیلی.
یاعلی
۱۱ شهریور ۸۸ ، ۰۹:۴۰ شاسکول ها به بهشت نمی روند!
من معنی دعا رو نفهمیدم !
۱۱ شهریور ۸۸ ، ۱۱:۴۵ بنده ی خدا از جزیره مجنون
بسم الله الذی خلق النور من النور
سلام بر مهدی موعود (عج)
سلام حاجی

انشا’الله که تا الان خیلی حال کردی از این به بعدش بیشتر (ماه رمضونو میگم)

حاجی

میدونی که ما دهاتی ها یه مثلی داریم تو خودمون

میگیم خدا نکنه یکی از خودش خاطر جمع باشه

وقتی از خودش خاطر جمع شد دیگه خدا رو بنده نیست

بعضی از این عزیزان دل که ما با کودتا نذاشتیم به حق و حقوق اشون برسن اگر بعد از آزادی از زندان

تشرف حضور پیدا کنن خدمت بعضی از مریدانشون و در خلوت خدمت خود این مریدان عزیز هم اقرار کنن که بابا خر ما از اولش هم دم نداشت

این مریدان عزیز میگن نه قربان

تو قاطی کردی

بذار اثرات زندان از سرت بپره

همینی که ما میگیم درسته

××××××××××××××××××××××××××××

پیش ما بیا

یا علی مددی
پاسخی به یک بنده خدای مجنون
شما دهاتی ها مگه به اینترنت هم دسترسی دارید؟
یه کتاب قرار بود به ما معرفی کنید..یادتون میاد که انشالله؟
الحمدالله غربیهای به قول شما فاسد کامپیوتر واینترنت را اختراع کردند تا کثافتهای عقب مانده ای مثل شما از ان سو استفاده کرده ومزحرفاتتان را بنویسید
در عوض شما هم علم تجاوز وعلم دخول واداب بیت الخلا تولید میکنید احتمالا اگر ایین اسلام نبود کسی مستراح نمیرفت ودخول نمیکرد واسلام عزیز شما بشریت را نجات داد
سلام
وبلاگ قشنگی داری
اگر وقت داشتی به وبلاگ منم یه سر بزن
فعلا
۱۳ شهریور ۸۸ ، ۱۸:۳۷ انجمن فرزانگان کویر
با سلام
خیلی وقت ها پیش می آید که آدمی افسوس خیلی از داشته های فراموش شده اش را می خورد و گاهی اوقات هم احساس دلتنگی آنها را می کند. بعضی مواقع آنقدر دچار غفلت و به خواب زدگی می شویم که....

انجمن فرزانگان کویر
۱۴ شهریور ۸۸ ، ۰۹:۱۸ بنده ی خدا از جزیره مجنون
از بنده ی خدا به رسام صفار

عزیزم ما اصولا به اونترنت هم دسترسی داریم

شما هم پیش ما بیا
۱۵ شهریور ۸۸ ، ۱۴:۰۶ خورشید عالمتاب
برای بردیا
تو به اخبار دشمنان استناد می کنی؟
تو که توصیه می کنی قرآن را با معنی بخونیم خودت چند بار با معنی خوندی؟ اصلا خوندی؟ تو همون قرآن که شما به ما توصیه می کنی با معنی بخونیم توصیه هایی خیلی قشنگ به شما و اربابتان که حلقه به گوشید برایشان کرده! در رابطه با نحوه برخورد با دشمنان! اصلا شما معنی دوست و دشمن رو میشناسی؟
ولش کن! بگیر بخواب!
چون اونی رو که خوابه میشه بیدار کرد
ولی اونی رو که خودشو به خواب زده نمیشه
موافقم.
چند وقت بود اینترنت نداشتم.برا همین سر نزدم.شما ببخشید.
"خودتی" رو در سوزن بان بخونید
از بردیا به خورشید عالمتاب
از کی تا حالا سایت جام جم (صدا و سیمای حکومت) دشمن شده؟ صدا و سیما دشمن نیست بلکه دستگاهی است که نه صدای مردم بلکه به صدای یک جناح بدل شده و باید اصلاح بشه. شما نگران نباش ما اصلاحش می کنیم به مرور.
لینکی که من دادم به سایت جام جم بود عزیز دل من.

اگر بخوام باهات صادق باشم من یک بار به طور کامل قرآن را خوانده ام. البته فارسی اون رو. هر شب قبل از خواب چند صفحه می خواندم. دنبال ثواب هم نبودم. این چیزها مال از ما بهتران (آقا و دار و دسته) است. من چون فریب خورده هستم می خواستم ببینم واقعا خداوند قراره چه چیزی به ما یاد بده. من می خواستم بفهمم چرا آن هایی که مثل آب خوردن در خیابان آدم می کشند و در زندان تجاوز می کنند به چه چیزی در این کتاب استناد می کنند؟ آیا قرآن باعث این رذالت شده بود یا نه. چیزی که فهمیدم این بود که اصولا خداوند "در یک جامعه تسلیم خدا شده و یکتا پرست" به کشتار دعوت نمی کند. نمی گوید باتوم بر دار و در زندان داخل مقعد یک "یکتا پرست" فرو کن. فهمیدم چقدر می توان راحت زندگی کرد. چقدر می توان به دین راحت نگاه کرد. دیدم خدا می گوید روزه و نمازت را زمانی اقامه کن که خط سپیدی روز از سیاهی شب جدا می شود. با هزاران چرت و پرتی که علمای دین به خورد ما دادند مقایسه کردم خنده ام گرفت. دیدم خداوند به آن ها که دین را شقه شقه می کنند هشدار داده است. به خودم آمدم دیدم وای بر من که چقدر به شیعه بودن خودم اصرار داشتم و از هر فرصتی برای ضربه زدن به مذاهب دیگه استفاده می کردم. فهمیدم چرا در دنیا، مسیح به کاتولیک و پروتستان شقه شقه شد و اسلام نیز به شیعه و سنی. آن وقت به خودم آمدم. سعی کردم آدم باشم فقط مسلمان. نه شیعه نه سنتی نه هیچ گه دیگری. البته دیگران می گویند "فلانی کافر شده!" ولی هیچ وقت به اندازه حالا احساس خوبی نسبت به خودم نداشتم
شما چی؟ تا حالا یک بار از اول تا آخر به فارسی خوانده ای؟ (با احترام می پرسم نه از سر غرور)
با عرض سلام وخسته نباشی
به وبلاگ شخصی مهدابی خوش اومدین

www.mahdabi.blogfa.com "وبلاگ مهدابی"
بسم الله
سلام

با مطلبی پیرامون "بستنی میهن، و ولا یت مداران" به روزم

ی ا ح ق م د د ن ا
الهی شنیدم که فرمودی : چه کنم با مشتی خاک,مگر بیامرزم.....


پ ن :
1- از الهی نامه ی علامه حسن زاده است...
2- التماس دعا
سلام.
خبرگزاری سی.ان.ان داره یک نظر سنجی رو انجام میده که به لطف همبستگی دشمنان و پراکندگی ما 95% افراد رای به تقلب در انتخابات دادند و تنها 5% صحت انتخابات رو تایید کردند.
برای خودمون باید متاسف باشیم.
شما هم به آدرس زیر بروید و برای حمایت از حق رای به درستی بدهید. یعنی در واقع گزینه ی ((بله)) رو انتخاب کنید و به دوستان خود هم سفارش کنید که حتماً شرکت کنند.

http://internationaldesk.blogs.cnn.com/2009/06/15/monday-poll-3
در ضمن اگر تا به حال علیه موج مجعول و باطل سبز ، به موج قانون نپیوسته اید ، حتماً علیه آقای
میر حسین موسوی شکایت خود را در پایگاه مجازی موج قانون ثبت کنید و به دوستانتان نیز سفارش کنید:
www.mojeghanoon.com
برقرار باشید...
عظیمیان
این روزها بهترین زمان برای خالی کردن عقده های قدیمی دشمنای انقلابه...
جواب خوبی دادی اما یه دوست دیگه هم جواب قشنگی به این نامه داده که به دوستان توصیه می کنم برن از لینک زیر بخونند.
http://hamedona.parsiblog.com/1167962.htm

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی