عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۰۲ مهر ۸۸ ، ۱۱:۴۱

Title-less

1- ماه مبارک هم تمام شد و نمایشگاه قرآن و درگیری های ما هم به هکذا... اما این که چرا به روز نمی کردم دلیلش خستگی زیاد و استراحتی چند روزه خارج از تهران بود که به حمدلله کلی حال داد و ان شاءالله به زودی عکس هایش را آپلود می کنم تا بدونید منی که تو دانشگاه، هنر می خونم استعداد هنری هم دارم!

2- نماز عید هم مستقیما از TV تماشا نموده و مقادیر زیادی مشعوف شدیم از صد دانه مسئول دسته به دسته، با نظم وترتیب یک جا نشسته!!!

3- درباره روز قدس هم همین بس که وقتی اومدیم خونه برای اولین بار احساس کردیم یه روز قدس واقعی رو گذروندیم چون مقادیر اندکی صهیونیست رو با شعار هامون متفرق کردیم و کلی هم شعار واقعی در مقابل منافقین واقعی تر دادیم!

 4- این که کسانی که درباره میزگرد حجاریان و ... خیلی ناراحتن، خیلی بهشون سخت نگذره! چون به نظر من حجاریان هیچ تریبونی را به این وسعت و قدرت پیدا نمی کرد تا افکارش رو منتشر و از اونا دفاع کنه! صد البته باید از رسانه ملی تشکر کنه... شنیدن بعضی حرف ها از تلویزیون خیلی جالب بود... مشروعیت و مقبولیت و...

5- سوالی که می مونه اینه که اگه واقعاً همون طوری که گفته شد حجاریان از سال 73- 74 انقدر خوب مشکلات و خلا ها رو شناخته و به خوبی از همون کانال ها وارد شده تا تئور هایش رو عملی کنه؟

اگر این طور باشه من پای حجاریان رو می بوسم که قدرت مقام معظم رهبری و نظام رو به ما نشون داد که چه طور توی این سالها در مقابل این جریان مقاومت و ایستادگی کرده... هرچی دشمن قوی تر باشه آدم بهتر قدر نظام رو می فهمه...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۰۲
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۲۱)

سلام ممنون از سر زدنت
فایلش رو دارم . پی دی اف
دیر دستم نرسید . دقت کنی با نظم خاصی مطالب رو دارم پیش میارم و با حوادث روز مچ هست . الانم مدیریت جهان مطرحه و حرفای رییس جمهور تو سازمان ملل .
باید ثابت بشه که به چه دلیلی رییس جمهور پایان نظام لیبرال رو خبر می ده
خدا خیرت بده کوتاه نوشتی دفعه قبل 3 بار اومدم و هر دفعه از اول خوندم تا فرصت دست داد و تمومش کردم
عکس هات رو زود بزار ببینیم چند مرده حلاجی
ویژه مخلص آقا ایم
منتظرتونم
سلام آقای عصیان
در یک وبلاگ دیدم که گفته ای حوصله من رو نداری. اومدم ببینم کی هستی. ایراد نداره
نوشته خوبی بود. فقط با بند آخر مشکل دارم. من هنوز برام جای سواله که چرا شما دوستان اقلیت بسیجی که مردم ازتان شکوه به خدا می برند هنوز در فکر دستبوسی و پابوسی هستید.والله این کارها برای مومن خدا حرامه.
زیاده عرضی نیست دوست خوبم
۰۳ مهر ۸۸ ، ۰۰:۳۱ خورشید عالمتاب
تو صحبت های حجاریان را گوش کردی؟ من گوش نکردم چون حوصله نداشتم بشینم سمبل کاری و ماست مالی های یک منافق رو گوش کنم! بیشتر از 8 سال هرچی خواستند ضربه زدند به نظام حالا اومدن چی بگن؟
این مطلبو دیگه معلوم نیست از کجا کپی کردی !!! خودت میگی یا برم سرچ کنم؟
۰۳ مهر ۸۸ ، ۰۲:۳۴ فاطمه کیا
1. خیلی دلم میخواست بیام نمایشگاه...ولی توفیقش نصیبم نشد...

2.نه تونستم تو مراسم نماز شرکت کنم نه تونستم از تلویزیون ببینمش...

3.در روز قدس هم مثل دو مورد بالا بی نصیب موندم و نتونستم منافقین رو از نزدیک ببینم!

4. از اتفاق این میز گرد رو هم نتونستم تمام و کمال ببینم...

5.این هم مربوط به همون قبلیه...

آقا ما چقدر بی نصیب بودیم و موندیم و خودمون خبر نداشتیم!!
واقعآ شما از خدا نمی ترسین؟ بندهء خدا رو اول تو صورتش شکیل ، فلجش کردین، به این به این وضعیت غم انگیز رسوندیش که حتی حرف نمی تونه ، بعد این مرد بیمار و فلج رو زیر شکتجه های جسمی و روانی و تهدیدهای علیه خانواده به اعتراف کردن در برابر دوربین های جهنمی تان نشاندین. بعد هم اینجا ازش "تشکر" می کنید که قدرت فرعونتون را بهتون نشان داد. لعت خدا و همهء رسولانش بر شما و رهبر بی شرفتان باد. لعت حسین ابن علی بر شما باد که حتی یزید هم با فرزند بیمارش کاری را نکرد که شما با این فرد فلج بیمار کردین. آبروی اسلام رو بردید، آبروی ایران رو بردید، آبروی بشریت رو بردید.

کافر کسی است که فرق حق و باطل را می داند، ظلم را می بیند، مظلم را می بیند ولی باز هم از ظالم حمایت می کند. این همان کافر است که خداوند به جنگ بر علیه او فرمان داده است. شما همان کافرید که به هیچ منطق و اندرزی بر شما کارساز نیست. دیگر کار شما با خدا و مردم است.
واقعآ شما از خدا نمی ترسین؟ بندهء خدا رو اول تو صورتش شکیل کردین ، فلجش کردین، به این به این وضعیت غم انگیز رسوندینش که حتی حرف نمی تونه بزنه ، بعد این مرد بیمار و فلج رو زیر شکتجه های جسمی و روانی و تهدیدهای علیه خانواده به اعتراف کردن در برابر دوربین های جهنمی تان نشاندین. بعد هم اینجا ازش "تشکر" می کنید که قدرت فرعونتون را بهتون نشان داد. لعت خدا و همهء رسولانش بر شما و رهبر بی شرفتان باد. لعت حسین ابن علی بر شما باد که حتی یزید هم با فرزند بیمارش کاری را نکرد که شما با این فرد فلج بیمار کردین. آبروی اسلام رو بردید، آبروی ایران رو بردید، آبروی بشریت رو بردید.

کافر کسی است که فرق حق و باطل را می داند، ظلم را می بیند، مظلم را می بیند ولی باز هم از ظالم حمایت می کند. این همان کافر است که خداوند به جنگ بر علیه او فرمان داده است. شما همان کافرید که به هیچ منطق و اندرزی بر شما کارساز نیست. دیگر کار شما با خدا و مردم است.
۰۳ مهر ۸۸ ، ۱۳:۵۹ عدالتخواه
سلام
دیدگاهتون برام جالبه خصوصا صددانه و...حجاریان راجع به حجاریان توجه کنید که او یک عنصر خالص اطلاعاتی بوده وخود استاد بازجویی است!!!
توبه گرگ مرگ است
والعاقبة للمتقین
۰۳ مهر ۸۸ ، ۱۶:۲۹ سرباز صفر
بسم الله
سلام

1- نه خسته

2- کم پیدا شدی برادر

3- یکی از محافظان حجاریان از زیرکی بیش از حد او میگفت و اینکه چطور کل وزارت رو مچل میکرده ...
عدالتخواه بی ربط نمی گه

ی ا ح ق م د د ن ا
به قول یک بنده خدایی دو حالت دارد

یا دوستان سربازان گمنام امام زمان آموزشی فشرده برای آنها گذاشته اند.

یا شخص ولی فقیه به ندامتگاه آنها رفته و انگشتان دست خود را به صورت عدد هفت باز کرده و به حجاریان فرموده باشد نگاه کن و وقتی او بین انگشتان آقا را می نگرد پرده ها کنار می رود و مکاشفه ایی می شود و می فهمد که ولایت فقیه ادامه حرکت انبیاست.
ایول گلصنم
خوب زدی تو برجک!
۰۴ مهر ۸۸ ، ۱۶:۲۱ سعید منتظر
سلام
به نظر من بعضی از نظرات رومورد بازبینی قرار دهید تا با توجه به وجود توهینها اسباب ناراحتی بعضی را پدید نیاورد.
ضمنا مطلب خوبی بود.
یا حق
۰۴ مهر ۸۸ ، ۱۷:۱۳ ولی محجوب
به نظر من نظر خود آقای سعید منتظر را قبل از همه حذف کنید چون توهین به آزادی بیان است. وگرنه در این کامنت ها چیز عجیب و غریبی که حذف بشه وجود نداره
سلام
.
خدایا! اضطراب‌های بزرگ، غم‌های ارجمند و حیرت‌های عظیم را به روحم عطا کن؛ لذت‌ها را به بندگان حقیرت بخش و درد‌های عزیز بر جانم بریز.
یادم باشه اینبار اومدید

خار خاریتون کنم

یا ابلفضلتون شنیدنی تر بشه
۰۵ مهر ۸۸ ، ۰۲:۴۵ سعید پورنصیر
برخی از دوستان ببخشید پس این ویدئوی روز قدس چیه؟ خیلی مهمه. ببینید و مقایسه کنید

http://www.youtube.com/watch?v=gegE9UbBUfA
چقدر شما بامزه اید!!!!

ولی آقاییون بهرانی بهتر بودن
۰۷ مهر ۸۸ ، ۰۱:۲۶ بوی باروت
داداش دیگه مارو نمیبینی؟!
1- بر سر خان تو تنها کفر نعمت کرده ایم...سفره ات را جمع کن ای عشق...مهمانی بس است..
2- قلب سفیدی در سینه ی آن..؟؟؟!!
3-
4-
5-یکی می گفت بر فرض که حجاریان شد این!با شاگردان حجاریان چه می کنید؟!
من در این مورد یه چنتا سوال دارم که اگه رخصت دادین بعدا میام می پرسم!


پایان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی