عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۱۲ مهر ۸۸ ، ۲۰:۲۴

برای لپ تاپ!

این چند روز در نمایشگاه رسانه های دیجیتال مستقر هستم... جدای از بحث این که من توی این نمایشگاه چه کاره ام و چرا این جا هستم، آشنایی با بلاگر های مختلف که به واسطه کافه حزب الله و مجمع وبلاگ نویسان این جا جمع می شوند برایم خیلی جالب بود. افرادی که جدای از شخصیت حقیقی شان در لا به لای این کاغذ های شیشه ای رفت و آمد می کنند و گاه چقدر متفاوت از شخصیت اصلی خودشان در دنیای مجازی اند!!! 

اتقافات روزهای اخیر بسیار متفاوت و گاهی جالب بود. از آشنایی با مدیر گلوری اینترتیمنت گرفته تامکالمه ی دو - سه ساعته با تقی دژاکام وبلاگ آب و آتش که همیشه دوستش داشتم و در این دیدار دوست داشتنی تر هم شد... از مصاحبت با سلیمی نمین گرفته تا سعی شهاب مرادی در این که جایی بنشیند که پشتش عکس دختری بد حجاب نباشد! و دیدار صفار هرندی و رادیو نمایشگاه که بد جور روی مخ راه  میرود این خانم مثلا! خوش صدا که آدم را یاد آن داستان امیر خانی می اندازد! خلاصه جمع همه چیز جمع است و... 

http://media.farsnews.com/Media/8609/Images/jpg/A0363/A0363069.jpg

حالا چرا به جای مطرح کردن صحبت های سلیمی نمین و دژاکام و... این خزعبلات را پشت سر هم ردیف می کنم دلیلی دارد که در آخر عرض خواهم کرد.

از حرف های دژاکام همین بس که گفت وبلاگ مرا می شناسد!!!

و از سلیمی نمین که بد جور پا پی "رحیمی" و "مشایی"و"کردان"شده بود و آن ها را با مهاجرانی در زمان هاشمی نام می برد و می گفت افکار و افعالشان شیطانی است.

و دغدغه مندی او نسبت به این که دولت در زمین وبلاگ نویسان چپی بخواهد بازی کند و از شیوده خود آنها (که بی اخلاقی است) برای مقابله با آنها استفاده کند _که صد البته مثل روز روشن است که غلط است_ و ترس این داشت که مبادا دولت منتقدین منصف و غیر منصف را به یک چوب  و یک شیوه براند که بسیار غلط است.

http://media.farsnews.com/Media/8802/ImageReports/8802141448/4_8802141448_L600.jpg

این حرف را پسندیدم و این خطر را که حلقه اطرافیان احمدی نژاد او را گول بزنند بسیار مهم می دانم.

مطلب دیگر این بود که نباید سنج معیار حق و حقیقت احمدی نژاد باشد. که این را هم قبلاً گفته بودم و برای میلاد نوریان نوشتم در این جا!

خلاصه این روز ها با آمدن چهره های سیاسی مختلف خودم را از لحاظ اطلاعاتی شارژ می کنم.



پ/ن:

1- حالا چرا این حرف ها را این جا زدم؟ داشتم رد می شدم که دیدم جایی وبلاگ ها را ثبت نام می کنند. من هم ثبت نام کردم بعداً شصتم خبردار شد که به وبلاگ برگزیده یک لپ تاپ می دهند منتها باید موضوعش رسانه های دیجیتال باشد!!!! خب این شد دلیل این پست و این عنوان!

2- عصیان را به عنوان سومین وبلاگ مفید در موضوع جامعه معرفی کردند! رفتم ببینم جایزه ای چیزی دارد که یهو نزدیک بود چیزی بدهم تا آزادم کنند! غلط نکنم برادران گمنام امام زمان (عج) می خواستند ما را حضوری زیارت کنند! به خیر گذشت!

3- پرشین گیگ قاطی کرده بود عکس هایم نمی آمد برای همین عکس ها این جوری شد.

4- دعا کنید پست بعدی با لپ تاپ هدیه ای باشد!!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۱۲
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۱۵)

سلام ...

اول اینکه از دیدنتون تو نمایشگاه و اون کافه ی جالب و دوست داشتنی خیلی خوش حال شدم .

حالا بگذریم که از اون فقط یه لیوان آب بهمون دادید , اونم خودم برداشتم ( شوخی کردم , تا حالا کافه به اون خوبی نرفته بودم )

راستی 10 دقیقه ای هست که رسیدم خونه و لباس عوض نکرده پای کامپیوترم اومد

مشتاق بودم مخصوصا با اون توضیح یک جمله ای " وبلاگ من سیاسیه " شما ...

فقط پست اولتون رو خوندم ... save کردم صفحه رو تا سر فرصت بخونم .

البته نمیدوم نظرتون راجع به وبلاگ من چیه ...

اما به نظر من اینکه دوتا ادم میتونن به یه نقطه نگاه کنن اما اونو متفاوت ببینن .

یا علی .
راستی امیدوارم ست بعدی بالپ تاپ اهدایی باشه .
عجب!
یعنی ما هم بیاییم ثبت نام کنیم؟؟ امیدی هست به نظرتان؟
شما نمایشگاه قرآن هم بودید کلا پایه ثابت نمایشگاهید انگار!
۱۲ مهر ۸۸ ، ۲۲:۳۵ فاطمه کیا
جدا این تقی دژاکام انسان نازنینی است. 7-6 سالی همسایه طبقه پایینشان بودیم. البته سعادتمان زیاد بود در دو خانه مختلف هم همسایه بودیم. یادش بخیر!

ضمن اینکه فامیلیشون دژاکام هم نیست...چیز دیگه ایه!!!

قول میدید اگه ماهم اومدیم به این اندازه شارژ اطلاعاتیمون کنید؟!

روزی که صفار اومد نمایشگاه، من هم بودم با یک متر فاصله ازش...برگشتم دیدمش و تو روش گفتم: اوا صفار! البته مثل قدیم یال و کوپال وزارت رو نداشت اما بازم مثل همیشه دوست داشتنی بود!! آدم سیاسی زیاد دیدیم تو این نمایشگاهها اما ما بلد نیستیم مثل شما استفاده ی ابزاری کنیم ازشون!

ان شالا میایم مثل شما یاد میگیریم!
۱۲ مهر ۸۸ ، ۲۲:۵۷ خلیفه خدا روی زمین
بسم الله

سلام
امروز تو کافه حزب الله در محضرتون بودیم.
خوش گذشت.
گفتم بیام و یه عرض ادبی کنم! (چقدر کتابی نوشتن سخته ها!)
راستی نیمچه تعریف تون از وبلاگم بسی چسبید! ثواب داشت!
.
.
.
.
.
من کشته مرده ی این دفتونم... لپ تاپ!!!!!

التماس دعا
یاعلی
للپ تاپ بلپ تاپ و فی سبیل اللپ تاپ
بهت نمی‌یاد این‌قدر کمپوت توی شخصیت ت باشه.
۱۳ مهر ۸۸ ، ۱۶:۲۶ خورشید عالمتاب
نامردا .... ما که توی شهرستانیم و از مرکز دوریم چی کار کنیم؟؟؟؟ شما اونجا نشستی راحت میری نمایشگاه و فلان و فلان ما توی شهرستان وقت نمی کنیم از اداره یه ساعت مرخصی بگیریم. اگر هم تونستیم مرخصی بگیریم بلیط قطار گیرمون نمیاد! اگر هم گیرمون اومد به خاطر اینکه تازه گرون شد پولمون نمیرسه بخریم .... حالا این انصافه شما تو تهران از امکانات رفاهی خوب بهره مندی و ما اینجا ....
با پست فرق میرحسین و شعبان بی مخ به روزم سر بزن!
۱۳ مهر ۸۸ ، ۲۱:۴۸ پسرک چوپان
خوش به حال عصیان!
آقا ما ثبت نام کردیم ها .
شما اونجایی پیگیر باش یه وقت خدایی نکرده زبونم لال حق ما خورده نشه!
سلام.
من به نفعت میکشم کنار و ثبت نام نمی کنم.
ولی انصافا یکی از بهترین اتفاق های این نمایشگاه برای من آشنایی با شما بود. جدی عرض کردم و این جا مطرح کردم چون همون جا روم نشد!!!
سلام
جدی عصیان را به عنوان سومین وبلاگ مفید در موضوع جامعه معرفی کردند!؟؟؟؟

پس برا اثباتش لازم شد سر فرصت پست های قبلی رو خوند!

یا علی
سلام! خوشحال شدم از آشنایی ات مهربون ارزشی، دعا می کنم لب تاپ نصیبت بشه و حتی گوشت بشه به تنت! راستی می تونی واسه من دعوت نامه پرشین گیگ رو بفرستی؟!
۱۴ مهر ۸۸ ، ۱۲:۰۳ تقی دژاکام
آقا سلام
بابت هر کدام از بینندگان وبلاگم که شما زیادشون کردی چقدر باید تقدیم کنیم؟!
در ضمن من به خاطر تواضع بیش از حدم خواهش می کنم اسم مرا به عنوان نویسنده وبلاگ برتر یا مدیر برتر وبلاگ اعلام نکنند فقط همان لب تاب را به ما بدهند راضی هستیم !
چی کار کنیم که اینقدر نجیب هستیم !
خدا توفیق بدهد و خانم اجازه بدهند پنجشنبه مجددا در نمایشگاه خدمت می رسیم تا پاسخگوی سیل مشتاقان باشیم . خانم را به این دلیل عرض کردم که ایشان هم در نمایشگاه یک هفته با کانون پرورش فکری صاحب غرفه اند و ما باید برای عرض ادب آنجا هم خدمت برسیم . همین .
ایام به کام
۱۴ مهر ۸۸ ، ۱۶:۳۷ خلیفه خدا روی زمین
بسم الله

سلام
ما که دیگه اون طرفا نمیاییم...
شما از طرف ما هم لذتی ببرید خفن!!!

التماس دعا
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی