عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۱۸ مهر ۸۸ ، ۱۳:۲۲

آخرین نفس های دیجیتال!

این دو روز اتفاقات زیاد بود... از بالا نیامدن بلاگفا بگیرید تا آشنایی با دوستان بلاگی… برای همین نمی شد به روز کرد... خیلی اذیت شدم... کار ها هم که مانده همین طور زیاد تر می شود... نمی شد به روز کرد... الطاف زیادی از دوستان بهم رسید... مراسم افتتاح کافه حزب الله با دیدت عزیزانی خیلی شیرین شد که سر دسته ی شیرینی هایش آشنایی با بزمانه و دیدار دوباره استاد دژاکام بود... تصمیم گرفتم در این آخرین پست از نمایشگاه فقط اسامی دوستان را بنویسم...

دوستان عزیزم(که همه می دانند این محبت از کجا نشئات می گیرد:‌ "و الف بین قلوبکم فاصبحتم اخوانا..."):

تقی د‍ژاکام که با دیدنش به آینده امید وار شدم و مانند وبلاگش ساده بود و دلنشین

بزمانه عزیز که هیچ وقت فکر نمی کردم اینکاره (شغلش) باشد و البته این تیپی!

چای نبات عزیز که دنبالش هستم برایش شانع بخرم شاید موهایش را شانه کند!

سید مجتبای پیموده ی عزیز... همان یک نفر طلبه کامل ترین توضیح درباره اش است!

رستاخیز عزیز... مامانش گفت دعاش کن تا سر عقل بیاد!!

میلاد نوریان زمانه! یکی دو دفعه بدجور ژنبه اش را زدم... امید وارم حلالم کند...

محمد مسیح مهدوی، آبروداری می کنم و اسم واقعی اش را لو نمی دهم!) تازه این دوست تکراریه!!

ابوذر منتظر القائم... هنوز همین قدر داغ! بهش گفتم این همه غمو کجا نگه می داری...

نیلوفرانه...

سندوس دختری در جستجوی حقیقت

باغچه مهربونی، که آشنائیمان با یک اتفاق بود...

بچه حزب الهی، که بد جور آشنت می زد ولی نمی دانم کجا دیدمش؟

عکاس مسلمان، هیچ وقت فکر نمی کردم که الان شهاب این ریختی باشد

احمد نجمی، منبر نت خیلی باحال بود... شماره ام را گرفت :D

بهمن هدایتی، کلاشینکف دیجیتال... توضیحش را در پست دادم

نفسانیات یک من، که همکار از آب درآمدیم!!!!

و.... آدم ها زیادند اما من نمی دانم چرا الان این ها یادم هست...بگذریم...

رسانه های دیجیتال تمام شد... با همه ی مسائلش و دلتنگی هایش...

 

 

 

 

پ/ن:

1- این هم آخرین پست است از برای لپ تاپ....

2- در آخرین روزهای رسانه های دیجیتال کارم را از دست دادم و باید لپ تاپ را تحویل دهم... پس دعا کنید لپ تاپ هدیه بگیرم تا به روز بمانم...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۱۸
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۱۶)

سلام
چند روز بود می خواستم بازدید پس بدم که قسمت نمی شد!
الان که اومدم دلم خیلی گرفت! روزهای خوبی کنار دوستان، در، به قول شما دیجیتال گذراندیم که تمام شد و به خاطره ها پیوست!
اگر منظور از نیلوفرانه کلبه ی درویشی مجازی ماست ،که از لطف شما بسیار سپاسگزارم باشد که جبران کنم!هر چند...
تا بعد...
یا علی مدد است
سلام ...

بلاخره تموم شد ... با کلی خاطره و یادگاری .

من که از هر دوبارش خاطره دارم .

مرسی از اینکه" نیلوفر سیاه " رو یادتون رفت .

راستی جمعه از دستتون رفت شیرینی اوردم اسه کافه با سید و دوستان دور هم خوردیم .
بگذیریم که من انقدر گلو درد داشتم که 2 تا بیشتر نتونستم بخورم .

البته شیرینی شما محفوظ !
۱۸ مهر ۸۸ ، ۱۸:۰۲ باغچه ی خاطرات
گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری / گفتم از دوست همین بس که زما یاد کند

ممنون از بزرگواریتون
علی مدد
۱۸ مهر ۸۸ ، ۱۸:۲۴ بچه حزب اللهی
ببینم منظورتون از باغچه مهربونی همون باغچه خاطرات بود دیگه....
۱۸ مهر ۸۸ ، ۱۸:۳۱ بچه حزب اللهی
منو باید صدر جدول مینوشتی...البته صدر جدول خانوما........ به هر حال هر چی نباشه من از آشناهای دوست 12 سالتونم دیگه.... تازه شم....این همه زحمت کشیدم اومدم رشته گرافیک که حداقل گرافیستا تحویلمون بگیرن....تا حالا شد دو تا دلیل واسه صدر جدولی.....
اینم سومیش: به احتمال 180 % ما همدیگرو یه جایی دیدیم.....یه جایی مهم تر از کوچه و خیابون و مترو و اتوبوس....چون اگه همچین جاهایی بود من با این همه اطمینان نمیگفتم که قبلا دیدمتون.....


این همه نوشتم که بگم منو هر چه سریع تر ببر صدر جدول.....
۱۸ مهر ۸۸ ، ۱۸:۳۲ بچه حزب اللهی
یه پیشنهاد:

بهتر بود اسم دوستان رو که مینویسید لینک وبلاگشونو هم بدید که ما هم باهاشون آشنا شیم...
سلام،
وقتی دی‌شب تو تلویزیون نشونت می‌داد دیگه قیافه‌ات برام تکراری شده بود؛ تازه تو نمایش‌گاه دیده بودمت.
برو حال کن که حسابی معروف شدی. دیگه می‌تونی تو خیابون به ملت امضا بدی. :D
۱۹ مهر ۸۸ ، ۰۶:۱۱ بچه حزب اللهی
جمله کامنت بالایی:
"وقتی تو تلویزیون نشونت میداد...؟!!!!!!!!!!!!"

....مگه توو تلویزیون نشونت میدن؟؟؟؟؟ خب پس من توی همون تلویزیون دیدمت......

وقتی میگم اگه آدم معروفی هستی بگو که ما ازین خماری در بیایم نگو نه...... تو تلویزیون چیکار میکردید جناب طاهری....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۰ مهر ۸۸ ، ۰۵:۵۳ بچه حزب اللهی
شما مثل اینکه به اینترنت دسترسی نداری نه........ اگه میدونستم وضعیتتو دعا میکردم که لپ تاپه رو برنده شی.....
سلام علیکم
موفق باشید
مرکز تخصصی دعا و زیارت
عسگری
۲۱ مهر ۸۸ ، ۰۳:۵۷ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام...

کافه حزب الله در عین سادگی خیلی به من چسبید و خوش گذشت ...حیف که یه روز بیشتر توفیق نشد که بیام...آشنایی حضوری با دوستان بلاگی خیلی خوب بود...
از 28 هم نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شروع میشه...شما تو این نمایشگاه غرفه ندارید؟؟؟نه اینکه پای ثابت همه نمایشگاهها هستید!گفتم شاید اینجا هم باشید...بودید خبربدید خدمت برسیم برای عرض ارادت
با منطق ماشین دودی به روزم...
ملتمس دعایتان
یاحق
۲۲ مهر ۸۸ ، ۲۱:۳۶ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام...

به به! دیدی حدسم درست بود....یه سوال:این نمایشگاه ها دست از سر شما برنمیدارن یا شما دست از سر نمایشگاه بر نمیدارید؟؟؟

راستی اگه این سرعت نت اجازه بده تا دقایقی دیگه وبم به روز میشه....کلیک رنجه بفرمایید.
ملتمس دعایتان
یاحق
سیاح طاهری! لینکیدمت... فدات
۲۵ مهر ۸۸ ، ۰۹:۴۸ نیشگون ابدار
دعا کردم







برای لپ تاپ
۲۵ مهر ۸۸ ، ۱۳:۱۳ دانیال گودرزی
سلام امیدوارم موفق باشید
با سلام

سخنی با نائب امام زمان(عج) – تخت باشد خیالتان آقا ! – یه نسل سومی
.......................
مصداق سفیانی(دشمن اصلی امام زمان(عج) ) در زمان ظهور توسط محققین آشکار شد!!
.....................
بر تو گریه خواهم کرد ! بر غربتت بر مظلومیتت ... ا مولای من!
...................
اطلاعاتی عجیب در مورد مصداق شخصیتهای ظهور توسط محققی برجسته!
...................
مذاکره با آمریکا! هوشمندی یا فریب خوردگی احمدی نژاد؟!
..................
روایتی ناب از مهمترین سخنرانی استاد پناهیان ! مذاکره با آمریکا! و احمدی نژاد
....................
زنده باد طرفداران موسوی !
....................
احمدی نژاد، قرار بعدی در قدس!
......................
آیا مقام معظم رهبری(مدظله) ، احمدی نژاد و سید حسن نصرالله از شخصیتهای دوران ظهور هستند؟!

وبلاگ : ظهور بسیار نزدیک است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی