عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۳ آبان ۸۸ ، ۱۳:۳۱

کمی معماری...

سر کلاس طرح داشتیم با ملت چک و چونه می زدیم دریاره طرح هامون و این که معمارها به مسائل چطور نگاه می کنند... استاد آمد و وارد بحث شد و همین طوری وسط بحث گفت بیائید ژورنال کارهایم را بهتان نشان بدهم... طرح های مختلف را دیدیم و دوستان مثل آهوی اخفش هی با تاییدات  کله و حرف، پاچه های استاد را مورد عنایت قرار می دادند... تا این که یکی پرسید: "استاد! کانسپت (ایده) شما برای طراحی این مرکز (باز پروری معتادان) چه بوده؟" استاد هم جواب داد: " من زمانی که این کار را طراحی کردم کلاس یوگا و سوشو می رفتم، اونجا به ما آموزش دادن که گناه وجود ندارد... هر کاری که می کنی و از آن احساس رضایت می کنی اون ثوابه و هرچی تو رو ناراحت می کنه گناهه... یه بند باز اگه مستقیم راه بره می افته و فقط باید به چپ و راست بره... برای همین من مبنای ساختمون رو بر مبنای زیگزاگ گذاشتم و چون چیزی به اسم "صراط مستقیم" وجود نداره دالانی که روی کار و به شکل مستقیم درست کردم شیشه ای و کاربرد تزئینی داره! و اصل ساختمان همون زیگزاگ هاست..."

ما برای طراحی کارهایمان چقدر فکر می کنیم و آن ها چقدر... خیلی دپرس شدم... خیلی...

http://astaheri.persiangig.com/image/osyan/DSC03097.JPG


پ/ن:

1- تغییر شغلم باعث شد بفهمم خط تلفن خونه اینترنت ساپورت نمی کنه و برای همین کلاً دسترسی ام به اینترنت کمی محدود شده است...

2- توی دانشگاه چهار شنبه مناظره ای بود بین کواکبیان و زارعی. در حاشیه اش ما هم بحثی می کردیم با دوستان سبز... وسط بحث یکی از آن ها گفت انقدر شما خفقان ایجاد کرده اید که نمی شود حرف زد... اصلاً داخل توالت های عمومی را دیده ای؟ دیدی مردم(!!!) چقدر شعار می نویسند...

بهش گفتم: "البته حق داری! خیلی زور داره که توی چند ماه تریبون آدم از بی بی سی و نیوزویک به توالت برسه!!!" کمی اطراف را نگاه کرد و آرام رفت...

http://astaheri.persiangig.com/image/osyan/DSC03096.JPG

3- این روزها کلافه و و کلاف سر در گم افکارم رهایم نمی کند... دیشب را تا اذان فکر کردم... بدا به حال ما... نشکوا الیک می خوانم و شکوه می کنم... از کمی افراد و کثرت دشمنان و فقدان نبی و تظاهر زمان بر ما... و فقدان تو... ای آرامش ابدی و ای آسمان پر ستاره... امروز جمعه نیست... دلم ولی جمعه است... و تعطیل! بگذار دنیا تعطیل باشد وقتی تو نیستی... که تو بهتر می دانی نه هست هایمان چونان که بایدند و نه بایدها... وقتی تو نیستی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۲۳
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۹)

دوست من
نگران نباش
جهان بسمت تو به پیش میرود
۲۳ آبان ۸۸ ، ۱۴:۴۹ نیشگون آبدار
پ.ن3واقعا زیبا بود.

طرح استادتان هم زیبا بود و لج درار به خاطر کمی دوستان.واز آن کمتر دوست خوش فکر
۲۴ آبان ۸۸ ، ۲۱:۵۱ خورشیدعالمتاب
سلام
ای اینترنت دیال آپ! ای بدبخت! ای بیچاره! ای متاهل در قید و بند محبوب! ای خود فروخته! ای عباس! ای سیاح! ای طاهر!
این اینترنت کم سرعت! ای تغییر شغل! ای تهرانی! ای دانشجوی زیگراگی! ای مباحثه کننده با سبزها! ای جواب های شکننده! ای تصور! ای توهم! ای شنبه جمعه نمای تعطیل! ای کلافه سر درگم!
بیا به روزیم!
اگر اینترنتت اجازه می دهد!
جواد سعیدفر هم سلام می رسونه
همه بچه های محل می بوسنت!

پاسخ:
والا زمان ما بچه های محل تف تو صورت کسی قسطی مینداختن چه برسه به بوس! مگه این که تو از زنجان یه کاری کرده باشی!!!
۲۶ آبان ۸۸ ، ۰۰:۵۳ دختران خمینی کبیر
با سلام
وبلاگ دختران خمینی کبیر با مطلبی تحت عنوان" راهکاری برای یلدای دلنوازان " به روز شد
۲۶ آبان ۸۸ ، ۰۲:۲۲ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام

در راستای پ/ن2 شما: تکبــیر...الله اکبر..الله اکبر...خامنه ای رهبر...مرگ بر ضدولایت فقیه....................

همین حرف دیگه ای ندارم!
در پناه حق
طالب راجع است
همین!
راستی ...
قال الحکیم فی کتابه : " کم من فئه ..."
نا امیدی نداشت . دیدی؟
بسم الله

سلام علی آل یس

شیعیان ما را در هر شهری که به دست می‌آوردند می‌کشتند و دست و پاها را صرفاً به گمان شیعه بودن قطع می‌کردند و کسی که نامش به دوستی ما آشکار می‌شد، خودش زندانی و مالش غارت و خانه‌اش خراب می‌شد امام باقر(ع)

برای شرکت در حرکت اینترنتی حمایت از شیعیان یمن لطفا به این آدرس مراجعه فرمایید :

http://nvasl.blogfa.com/post-137.aspx

ی ا ح ق م د د ن ا
۰۲ آذر ۸۸ ، ۰۰:۵۴ دیپلماسی ایرانی
من مسلمونم یا ایرانی؟
۰۲ آذر ۸۸ ، ۰۱:۱۵ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام
اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی