عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۹ آذر ۸۸ ، ۱۳:۵۱

the end...

پرونده ای که ساده بود و ساده تمام شد... امیدوارم که خدا از سر قصورها و تقصیرهایش بگذرد... 


http://astaheri.persiangig.com/image/osyan/45009_277.jpg

و چند نکته ی دوباره:

از آنجا که ساده‌لوح هستید و سریعاً تحریک می‌شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد. 

 دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید منافقین هر چه اسرار مملکت است را به رادیوهای بیگانه دهند. 

 نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان -روحی له الفدا- و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.

و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را ساده‌لوح می‌دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیل‌کرده که مفید برای حوزه‌های علمیه بودید و اگر این گونه کارهاتان را ادامه دهید مسلما تکلیف دیگری دارم و می‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌کنم...

ن با خدای خود عهد کردم که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم هرگز چشم‌پوشی نکنم. من با خدای خود پیمان بسته‌ام که رضای او را بر رضای مردم و دوستان مقدم دارم؛ اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت برنمی‌دارم.

من کار به تاریخ و آنچه اتفاق می‌افتد ندارم؛ من تنها باید به وظیفه شرعی خود عمل کنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تاثیر دروغ‌های دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند. از خدا می‌خواهم که به پدر پیر مردم عزیز ایران صبر و تحمل عطا فرماید و او را بخشیده و از این دنیا ببرد تا طعم تلخ خیانت دوستان را بیش از این نچشد. ما همه راضی هستیم به رضایت او؛ از خود که چیزی نداریم، هر چه هست اوست. و السلام.

یکشنبه 6 / 1 / 68

 روح‌الله الموسوی الخمینی

(صحیفه نور/ جلد 21 - صفحه 330)

و چقدر حرف روز است این نامه امام (ره) به منتظری...



پ/ن:

در راستای حرف امام مواضع پس از انتخابات ایران را در سایت ایشان ببینید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۹/۲۹
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۱۵)

خداوند ان شاء الله لعنت کند قاتل امام را.
۲۹ آذر ۸۸ ، ۱۶:۵۴ بچه حزب اللهی
خدا از سر تقصیرات همه بگذره....

خب حالا منتظری رو ول کن....میگما...آدم قحطی بود که دلت برای ارمینه تنگ شد؟

راستی...امروز تولدمه...بیا تبریک بگو
۳۰ آذر ۸۸ ، ۲۱:۱۱ پسرک چوپان
خداوند همه را عاقبت بخیر کند...
بیچاره چه شبی مُرد
فک کنم نکیر و منکر بخاطر طولانی بودن امشب کلِ مسائلُ شیعه رو ازش بپرسن
ای داد ای بی داد
۰۱ دی ۸۸ ، ۰۲:۳۵ فاطمه کیا
همش می گویند آیت الله بود، آیت الله بود...خب بود که بود...آیت الله بودن که آدم را آدم نمی کند...

من هم آیت الله م، تو هم آیت الله ی...اصلا پشه هم آیت الله ست...همه نشانه ی خداییم...من، تو ، پشه...

این که نشد حرف خواهر و برادر من...دل همین امامی که داعیه رهرو بودنش را دارند خون کرد، از اینها (اینهایی که این برادر ما هم در پستش نوشته) هم باخبرند دیگر؟ آی کسانی که هی می گویید آیت الله بود آیت الله بود...
۰۱ دی ۸۸ ، ۰۲:۳۷ فاطمه کیا
خدایش و تنها خدایش بیامرزاد


میگویند به تازگی از دست منافقین تندیس گرفته بوده...
جلل الخالق...
آیت الله بود...آیت الله بود...
miibinid cheh naa chiz o andakan joreh khoraneh seyed ali khamenei dar barabareh mojeh millionieh mardom keh barayeh aan azizeh rafteh intor beh paa khastan?! aan ham dar maheh moharam. Beh rafti keh hossein var zist o hossein var az donya raft
۰۲ دی ۸۸ ، ۰۸:۵۴ دیپلماسی ایرانی
حواشی داغ اتفاقات اخیر قم
خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خیر کنه!
۰۳ دی ۸۸ ، ۰۶:۵۸ جناب کارگردان
سلام
با اینکه ساده بود ولی از خیلی دوست نماها بهتر بود . لااقل رودرروی انقلاب و رهبری نایستاد . خدا از سر تقصیراتش بگذرد . زنده باد رهبر عزیز
پاسخ:
من پیشنهاد می کنم شما کمی در مواضع و مشی فکری آقای منتظری کمی تعمق کنید تا معنای رو در رو ایستادن در ذهنتان اصلاح شود!
سلام

بد نیست به ما هم سر بزنیدا!!

حالا بگید من کامنت نمیذارم
اگر روحانیت شیعه هنوز زنده است و احترامی دارد به خاطر وجود مقدس حضرت آیت الله منتظری (ره) است. بعد از سی سال جنایت و ظلم و تجاوز و شکنجه و تقلب و دروغ به اسم اسلام، تنها ایشان بودند که حقوق مردم دفاع کردند و حرف حق را بدون ترس و تعارف زندند و جایگاه رهبری نظام را با حبس خانگی عوض کردند. ابشان آبروی اسلام را خریدند. خداوند با پیامبران و اولیا همدمشان کند.
پاسخ:
اگه ما اشتباه کردیم خدا ما رو هدایت کنه و خدا شما رو با ایشون محشور کنه... اما اگه ما درست می گفتیم... اونوقت چی؟
سلا دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم...
اگه شما هم مایل بودی منو با عنوان لبخند واژه ها و ادرس
shade1.persianblog.ir
لینک کن .بعد خبرم کن تا با افتخار لینکت کنم..
ممنون
بای
شما درست نمیگید دوست عزیز! شما تبدیل شدید به یه گروه کوچک بسته که خودشو از همهء ملت جدا کرده و همهء مردم را بر خطا میدونه و تنها خودشو بر حق می دونه. به مراجع حمله می کنه، به خانوادهء شهدا حمله می کنه، به خانوادهء شهید بهشتی و امام توهین می کنه، مردم رو کتک میزنه، حقیقتی رو که جلوی چشم همه هست رو انکار می کنه و همه چیز رو فدای یک جناح سیاسی تندرو می کنه.

ببنید مردم چطور میلیونی در عزای آیت الله منتظری شرکت می کنند و یه عده آنها را ضرب و شتم می کنند. فکر می کنید چرا؟ مردم قم هم از خارج پول میگیرند؟ اونها هم منافقند؟ یک کم چشماتونو باز کنید
پاسخ:
آفرین! احسنت! من هم همینو میگم! مگه مردم قم هم از خارج پول میگیرن که جلوی سبزها توی تشییع جنازه آیت الله منتظری وایسادن؟ یا یه سوال دیگه! اون اوتوبوس هایی که از میدون محسنی تهران عزاداران سبز رو به قم می بردن فی سیبل الله(!!!) کار می کردن؟ خوبه که کمی شما چشماتو باز کنی عزیز من...
اگه فکر میکنی داری تو این راه مبارزه میکنی و دشمنتو خوب نشناسی و رصدش نکنی، مبارزه‌ات به درد نمی‌خوره، چون دشمنتو به‌روز نشناختی! در این راستا تا به حال به بخش فارسی سایت وزارت امورخارجه اسرائیل سر زدی؟
یه سر به مطالبی که در این زمینه دارم مینویسم بزن تا بیشتر با این دغل‌کاران و صحنه‌گردان‌های آشوبهای ایران آشنا بشی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی