عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۱۳ دی ۸۸ ، ۰۹:۲۶

درباره بیانیه 17 میر حسین

میرحسین موسوی پس از 5 روز سکوت نسبت به حرمت شکنی بی سابقه اوباش ضدانقلاب در روز عاشورای حسینی، بیانیه ای عمر سعدی صادر کرد و هتاکان به ساحت امام حسین علیه السلام را «مردم خداجو» خواند! عمرسعد در روز عاشورا برای تحریک اوباش علیه امام حسین(ع) گفته بود «ای لشکر خداسوار شوید و حمله کنید که حمله به سوی حسین، بشارت بهشت است»!حالا یکی از سران فتنه هتاکان و حرمت شکنان روز عاشورا را که مورد انزجار ده ها میلیونی ملت ایران قرار گرفتند، مردم خداجو معرفی می کند.
موسوی در بیانیه خود می نویسد: برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام والمسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خودجوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند. در میان طوفانی از تهدیدها و تبلیغات و تکفیرها و اهانتها، عزاداران حسینی در این روز مقدس حسین حسین گویان به صورت مسالمت آمیز و بدون شعارهای تند روانه میدانها و مسیرهایی شدند که خود انتخاب کرده بودند و این بار نیز چون دفعات گذشته با اعمال تحریک آمیز مواجه شدند.
وی توضیح نداد که مگر ملت ایران در طول سال ها و قرن ها با بیانیه برای سوگواری عاشورای حسینی فراخوانده شده اند که کسانی از وی و خاتمی و کروبی برای عاشورا بیانیه می خواستند؟! در عین حال او به جای آن که به اجتماع چند میلیونی عاشورائیان (فقط در تهران) اشاره کند، ترجیح داده به آشوبگری گروه های 40-30 نفره اوباش سازمان یافته و تحریک شده در روز عاشورا استناد کند و اقدامات وحشیانه و بی سابقه آنها را «مسالمت آمیز» و «بدون شعارهای تند» بخواند. برخلاف ادعای موسوی، رسانه های استکباری حامی وی در آمریکا و انگلیس، مسیرها را به اوباش دیکته کرده و در چند روز قبل از عاشورا تکرار می کردند و اصرار موسوی در خودجوش و مردمی و مسالمت آمیز توصیف کردن جنایت روز عاشورا تردیدی باقی نمی گذارد که شخص وی با اوباش فتنه گر هماهنگ بوده است.
موسوی در دفاع از اوباش پیرو یزید، پا را فراتر گذاشته و آنها را که حداکثر چند صد نفر بیشتر نمی شدند «نخبگان و روشنفکران و دانشگاهیان و فعالان سیاسی» توصیف کرده، بی آنکه اذعان کند آتش زدن بانک ها و مغازه ها و موتورسیکلت عزاداران حسینی یا حمله به مردم سوگوار و رقاصی و کف و سوت و فحاشی علیه دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی، فقط از اوباش اجیر شده ضد انقلاب برمی آید.
وی در حالی که مسئولیت خون ده ها شهروند بی گناه در کنار تدارک آتش فتنه به نفع دشمن بر دوشش سنگینی می کند، نوشت: بنده به صراحت و روشنی می گویم فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد... من ابایی ندارم که یکی از شهدایی باشم که مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق دینی و ملی خود تقدیم کردند و خون من رنگین تر از آن شهدا نیست.
موسوی در ادامه روند مغالطه 9 ماه گذشته، به تعبیر حضرت امام با مضمون «بکشید ما را، ما نیرومندتر می شویم» استناد کرد و افزود: تهمت همراهی با قدرت های بیگانه مستکبر و افراد بدنام و جریان های منحوسی چون منافقین به فرض آن که به حذف فیزیکی تعدادی از خدمتگزاران اسلام و مردم منتهی شود ناشی از چشم بستن به ماهیت مشکلات ملی کشور است. من به عنوان یک دلسوز می گویم منافقین با خیانت ها و جنایت های خود مرده اند، شما برای کسب امتیازهای جناحی و کینه ورزی آنها را زنده نکنید. من لازم می دانم به هویت اسلامی و ملی و مخالف سلطه بیگانگان و وفادار به قانون اساسی ما و جنبش سبز تأکید نمایم. ما پیروان اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم. ما شیفتگان حریتی هستیم که منادیش آن امام مظلوم بود.
این فرازها از بیانیه موسوی نیز انباشته از فریب و سفسطه است. تعابیری نظیر «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود» از سوی بزرگانی چون حضرت امام و شهید بهشتی خطاب به رژیم آمریکا و گروهک تروریستی منافقین ابراز شد و با تأسف تمام امروز آمریکا و مزدوران منافق آنها بارها و صراحتاً از شخص آقای موسوی حمایت کرده اند که آخرین آنها پس از حوادث سیاه روز عاشورا بود. آقای موسوی هرگز جرأت ندارد توضیح دهد که چرا آقای اوباما و خانم مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی صراحتاً از فتنه سبز و شخص وی حمایت های صریح می کنند؟ و منافقین مرده را چه کسی جز همین آقای موسوی و کروبی و خاتمی با تحریک به آشوب های خیابانی احیا کردند؟! امام حسین(ع) فرمود مثل منی با مثل یزید بیعت نمی کند و دور است از ما ذلت. آیا غیر از این است که آقای موسوی و باندی که دور وی را گرفته اند با رژیم های استکباری آمریکا و انگلیس بیعت کرده و تحت الحمایگی مستکبران را جایگزین حریت و ملیت و استقلال کرده اند؟! آیا امام حسین به یزید و یزیدیان سر تسلیم و تعظیم فرود آورد یا این، شیوه سران فتنه سبز بود!؟


موسوی پس از آن که اوباش اهانت کننده به امام حسین(ع) را «مردم خداجو»! می نامد در بخش دیگری از بیانیه، باطن خود را بیشتر لو داده و نوشت: مضحک است به ما تهمت اهانت به قرآن، عاشورای امام حسین یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود. مسلماً حرمت شکنی اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد، مورد تأیید ما نیست.
یکبار دیگر عبارات مذکور را مرور کنید «اگر حرمت شکنی صورت گرفته باشد»، «مورد تأیید ما نیست»؛ همین! به عبارت دیگر اگر حرمت شکنی - اگر هم انجام گرفته باشد که نیست و صرفاً مردم خداجوی نخبه به خیابان آمده اند!- از سوی ما محکوم نخواهد شد و فقط تأیید نمی کنیم.
این عنصر بازی خورده و آلت دست آمریکا و انگلیس و اسرائیل، در پایان بیانیه خود و در ادامه تبعیت از خط استکباری -اظهارات اخیر اوباما- مدعی شد. «تا وجود یک بحران جدی در کشور به رسمیت شناخته نشود، راهی برای خروج از مشکلات پیدا نخواهد شد». البته وجود بحران یک واقعیت است اما برای فتنه گران به بن بست رسیده نه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی. 13 میلیون رأی در انتخابات 22 خرداد کجا و باقی ماندن چند صد- یا حداکثر چند هزار- نفر ضد انقلاب و اوباش سازمان دهی شده در کنار این مهره ورشکسته آمریکا کجا؟
موسوی در حالی که در معرض محاکمه و مجازات قرار دارد و فشار توده ملت برای مأاخذه وی به خاطر خیانت ها و جنایات انجام شده رو به گسترش است، شیوه فرار به جلو را پیشه کرد و خواستار آزادی برخی عناصر اصلی و بازداشت شده فتنه گردید.
انتشار این بیانیه هر چند که ماهیت به بن بست رسیده فتنه اخیر را آشکار می کند اما از سوی محسن رضایی و برخی سایت های وابسته به وی نظیر آینده به عنوان انعطاف و خیرخواهی! معرفی شده است. گفتنی است برخی از این سایت ها طی ماه های اخیر مستند شایعه پراکنی و تحریکات رسانه های نشاندار ضد انقلاب در خارج کشور برای تداوم آشوبگری بوده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۰/۱۳
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۱۴)

۱۳ دی ۸۸ ، ۱۷:۲۶ سید مجتبی مومنی
‌جالب‌تر از نامه‌ی میرحسین عکس‌العمل رضایی و جمله‌ی مضحک‌ش است.
عقب‌نشینی!!!! آقای میر حسین موسوی از «انکار دولت» آقای احمدی‌نژاد و پیشنهاد سازنده ایشان!!!!!

میرحسین؟ دولت را پذیرفته، هورا دارد حتما گل هم باید برای آقا خرید.

پیشنهاد سازنده را هم درک کردیم.
اه
چقدر تو طولانی مینویسی
من که حوصله ندارم این همه رو بخونم
۱۳ دی ۸۸ ، ۲۱:۲۰ اعتباریان
پس اینو شما نوشته بودی؟
توی یکی از خبرگزاری ها خوندمش.
۱۳ دی ۸۸ ، ۲۲:۳۹ خورشید عالمتاب
سلام پسر خوب
نیستی
به ما سر نمی زنی
۱۳ دی ۸۸ ، ۲۳:۵۳ سرباز صفر
شمیم و بوی تو را عطر آب می‌فهمد
صدای ناز تو را آفتاب می‌فهمد
دلی که عشق تو شد قبله گاه نافله‌اش
رخ لطیف تو را در نقاب می‌فهمد

تمام جاده‌ی قلبم فدای یک قدمت
که عشق،حرف تو را در کتاب می‌فهمد
تویی ستاره صبح و منم نگاه کویر
که غمزه‌های تو را در حجاب می‌فهمد

سرود سرخ شقایق، دعای خاکی دشت
ظهور ناب تو را چون شهاب می‌فهمد
به خون عشق قسم ای دلیل عاشق ها!
مسیح حرف تو را شعر ناب می‌فهمد

تویی پرنده‌ آن آسمان ناپیدا
کجا مسیر رهت را عقاب می‌فهمد؟
اگر چه مه همه جا را فرا گرفته و لیک
بسیج، حرف تو را بی خطاب می‌فهمد

مرا به ظاهر پر رنگ شعر کاری نیست
و اینکه عقده تو را با شتاب می‌فهمد
چرا که چهره‌ تو انتهای آرامش
و سر خون دلت، ماهتاب می‌فهمد

حدیث ماه شب و نخل بی سر کوفه
سکوت و درد و غم و سوز و تاب می‌فهمد
خموش بر لب و در دل چو کوه، پر آتش
چگونه صبح تو را چشم خواب می‌فهمد

تمام بودن من وقف خنده‌های لبت
بخند ای گل من! اشک و آب می‌فهمد
تمام کشور قلبم به نام "خامنه" شد
که مرز قلب مرا آفتاب می‌فهمد

تمام شعر من امروز بوی ساقی داشت
خمار و مستی ما را شراب می‌فهمد


تقدیم به خاک پای رهبر مظلومم؛
۱۴ دی ۸۸ ، ۱۱:۱۳ محمد مهدی
راز قتل ندا (آدم کشی به شیوه منافقین)
حتما دانلود کنید
http://mobarezclip.com/post-1004.aspx
۱۴ دی ۸۸ ، ۱۳:۵۵ سمیرا راهی
سلام ....

به دور از هیاهوی این روزها ... به روزم .
۱۵ دی ۸۸ ، ۱۸:۳۸ فرزند انقلاب
سلام
عالی بود
منم با همین موضوع به روزم
سلام.
جلب می باشد.
خیلی خیلی جلب می باشد.
وا دادیم آقا جان....انتخابات بهانه بود...انقلابیا وا دادن...از همون 78 وا دادیم...

سر بزن به ما...
یا عل مدد.
khoda to ram shafa mide ghsse nakhor.
۰۴ بهمن ۸۸ ، ۱۴:۴۶ عباس طاهری
سلام
خوب من از شما نیستم اما همنام شمایم
دنیایی کاملا متفاوت البته مذهبی ها
در رابطه با انتخابات نظری کاملا برعکس شما
پاسخ:
خب که چی؟
همین بود کفتارهایی مثل شما بگن راه دیگر چه بوده
مطمئن هستم که امام جعفر صادق همچین چیزی را نفرموده اند و این حیوان صفتی و کفتار صفتی شماست که سنگسار را تائیید می کنید
قرآن خداوند را رها کرده و به بیراهه می روید تا بر نظرات خود پافشاری کنید
آیا خداوند اینقدر نادان بوده که نمی توانست خود سنگسار را در قرآن بیاورد؟ این جهالت شماست که نمی فهمید و بر آن اصرار دارید
خداوندی که اینقدر کامل در قرآن از قصاص و احکام ارث و غیره یاد کرده منتظر مانده تا شما بگویید با زناکار چه باید کرد؟!!!!
شما همانهایی هستید که به گفته قرآن کر و گنگ و کور هستید و خداوند مهر بر دلهایتان زده
لعن الله علی الشیاطین
انتم شیاطین
انتن شیاطین
راستی چوب و باتوم در مقعد انسان دیگر فرو کردن رو کدام امام گفته؟
شکنجه کردن رو کدوم مذهب تایید کرده؟
با گلوله داغ به عقیده مخالف شلیک کردن رو کدوم نبی گفته؟
خاک بر سرتون
شما در دوزخ خواهید ماند
شما از کدوم اسلام صحبت می کنید؟
از کدوم دین؟
قاموس حیوان صفتی خودتون رو به دین نسبت ندهید و مایه بدنامی اسلام نشوید
ننگتان باد که مایه ننگ اسلام هستید
کجا پیغمبر با اسرا و یا زندانیان و یا مخالفانش این چنین رفتاری داشت؟
۰۴ فروردين ۹۰ ، ۰۶:۰۲ mohammad reza etemadian
نظام و رهبر، مخالفین دولت در لیبی را حمایت میکنند. آیا اگر آقایان موسوی و کروبی اصلا لیبیی بودند رهبر باز هم ایشان را در نماز جمعه یاد و تشویق میکردند یا میگفتند ایشان منافقند؟ عربها دسته دسته به سوی آزادی میروند در حالیکه ایرانیان با هزاران سال تمدن، عقب مانده اند. امام خامنه ای رهبر عزیزمون برای سنّی عمر پرست بیشتر احترام قائل میشند تا به ایرانی جانباز علی. یا امام خمینی ، نجات ده، من بسیجی تو هستم. یا علی.
سلام، میگند نیروگاه اتمیبوشهر روی خطوط گسل زلزله ساخته شده. درسته که نیروی اتمیحق ما است ولیبا این همه بدبختی ژاپنیها در نیروگاه زلزله زدشون، ما چرا انقدر دنبال نیروی اتمیهستیم. اگر این روسیها بلد بودند هواپیما بسازند انقدر ملت تلف نمیشدند. حالا همینها میخواهاند برای ما نیروگاه اتمیبسازند. آقایان تا این ملت بیچارهٔ ایران را به کشتن ندن ول کن نیستند. روسیها در چرنوبیل گند زدند و کلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی