عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۱۶ بهمن ۸۸ ، ۱۲:۲۳

مصاحبه ی میر حسین

می خواستم درباره مصاحبه ی میر حسین با کلمه بنویسم اما دیدم نمی شود! ممکن است نکته ای را از قلم جا بیندازم و حق میر حسین را ادا نکرده باشم.... عجب این مرد پله های سقوط را تبدیل به سرازیری کرده و می تازد! از این همه توهم متعجبم... کامم تلخ است از این که این همه آدم که می شناسمشان گوش هایشان کر و چشمانشان در برابر حقایق کور است... گویید ما حقیقت را نمی بینیم و هرچه خارجی ها می گویند درست است. قبول اما شما بگویید آخر تریبونی که تا دیروز دشمن شماره یک ما بود چطور امروز مهربان ترین آدم ها به ماست و حقیقت را می گوید؟ اصلا مگر دیوانه است که درباره دشمنش حقیقت را بگوید؟ آن وقت که نقاط ضعف خودش را باید مطرح کند که عامل دشمنی ما با آن هاست، آن وقت که در مبانی وارد می شویم با اسلام چه می کنند این دایه های مهربان تر از مادر؟ یا مواضعشان در باره امام خمینی چیست؟ کاش کمی  نور بصیرت را به این دوستان هدیه می دادیم... مخصوصا برای آن دوستی که به جای تشییع جنازه پدر خانمش رفت روز عاشورا اغتشاش... کامم تلخ است... تلخ...


http://drnr.files.wordpress.com/2009/08/tanha.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۱۶
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۱۹)

بزرگترین وبلاگ بازی های کامپیوتری در ایران بهترین مرجع برای گیمر های حرفه ای . مرجعی برای دانلود بازی ، ترینر ، تریلر ، سیو ، پچ و ..... هزاران فایل دیگر. یک بار به این مرجع مراجعه کنید و لذت بازی کردن را تجربه کنید.
۱۶ بهمن ۸۸ ، ۲۱:۴۲ اسلام راستین
وقایع جهان امروز را به چه صورت می توان توجیه کرد؟

2 – چرا امروزه مسجدالاقصی کانون توجه ادیان الهی است؟

3 – تلاش های اخیر برای تخریب مسجدالاقصی به چه دلیلی صورت گرفته است؟

4 – با وجود کشورهای پیشرفته ی اقتصادی درجهان (همانند چین و روسیه)، چرا ایران به عنوان دشمن اصلی کشورهای غربی مطرح می شود؟

5 – چرا کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل که داعیه های مذهبی دارند، بیشترین جنایات را در حق بشر مرتکب می گردند، اما کشور کمونیستی مانند چین، کمتر از کشورهای مزبور دست به سرکوب می زند؟

6 – چرا امروزه غرب، مسلمانان را بزرگترین تهدید می شمارد؟

7 – هدف غرب و بخصوص آمریکا، از حضور در خاورمیانه چیست؟

8 – چرا با وجود کشورهای نفت خیزی چون عراق و عربستان، اسرائیل در فلسطین اشغالی لانه گزیده است؟

9 – چرا عراق اشغال شده است؟

10 – چرا بهاییان مقبره ی بهاء الله در اسرائیل را مقدس ترین مکان می دانند؟

11 – چرا مبارزه با اسرائیل وظیفه ی تمامی مسلمین جهان است؟

12 – آرماگدون چیست و چرا امروزه مورد توجه قرار گرفته است؟

13 – چرا جرج بوش مأموریت خود را در جنگ علیه تروریسم ؟! مأموریتی الهی می داند؟

14 – چرا آمریکا از اسرائیل حمایت کامل می کند؟

15 – آیا آمریکا بازیچه ی اسرائیل است یا اسرائیل بازیچه ی آمریکا؟

16 – علت دشمنی غرب و اسرائیل با ایران و حزب الله چیست؟

17 – چرا اخیراً ساعت آخرالزمان 2 دقیقه به جلو کشیده شده و فقط 5 دقیقه به پایان مانده است؟


در سایت www.genuineislam.blogfa.com سعی شده است تا با استفاده از نمادشناسی به این پرسش ها پاسخ داده شود.
از آنجا که سایت مزبور عملا یک وبلاگ است ابتدا باید مطالب انتهای صفحه وبلاگ خوانده شوند.
از گردانندگان سایت حاضر تقاضا می شود تا در مورد مطالب سایت www.genuineislam.blogfa.com اطلاع رسانی کنند
سلام متن جالب شما رو خوندم در باره فیلم سنگسار.تشکر میکنم. اما در مورد این متن باید بگم دوست عزیز نمیدونم چه اصلیه که همه خودشونو حق مطلق میدونن بدون کمترین شکی . این همه اطمینان از کجا اومده؟ آیا اون چیزی که شیطان رو از درگاه خدا راند جز اطمینان به خویشتن خویش بود.
مگر غیر از اینه که تمام امامان مارو دینداران والبته سوپر دینداران به شهادت رسوندن .اونها هم احتمالا مثل شما شدیدا ریش داشتن. هیچ شده باخودت فکر کنی اگر امروزنعوذ بالله بجای میر حسین امام زمان بود شما دقیقا کدوم طرف بودی
به یکی ازدوستان سپاهیم در آستانه انتخابات گفتم به تکلیفت عمل کن در موقع رای دادن اونم رفت به احمدی نژاد رای داد ؛ بعد همدیگه رو دیدیم ازش پرسیدم چه کردی گفت به تکلیفم عمل کردم گفتم مگرمناظره رو ندیدی گفت چرا ولی احمدی نژاد از عقلش استفاده کرد و با یک تاکتیک به عقبه موسوی که هاشمی باشه حمله کرد. گفتم اینکار یعنی هدف وسیله رو توجیه
میکنه آیا برای یک انسان متدین چنین امری جایزه . توش موند و جوابی نداد.
گفتم امیرالمومنین در باره اینجر زرنگیها فرمودند شیطنت است نه زرنگی.
در زمان ابا عبدالله بسیاری از پیر مردا که شمشیر هم نداشتن اومدن با عصاهاشون یکی یک ضربه به نوه پیامبر بزنن و با این کار به تکلیفشون عمل کنن.خیلی بده که ما تکلیف رو نشناسیم بعد بخواهیم بهش عمل کنیم .
در دوران درگیری بعد از انتخابات به یکی از دوستان بسیجیم که از اون آدمای حرفه ای تو کتک زدن آدماست پرسیدم شما حقید یا اونا در جواب گفت تو هنوز شک داری؟ خب معلومه ما! گفتم پس چرا چماق دست شماست؟
دوست عزیز در دوره اصلاحات بشدت مخالف خاتمی و دور وبراش بودم . این دوره هم به موسوی رای ندادم اما مسائلی دیدم که بشدت منقلب شدم .
من در سیره ائمه معصومین مطالعاتی داشتم اون چیزی که بعد از انتخابات در عملکرد شماها طرفداران ولایت دیدم ضرورت بازنگری در اعتقاداتم رو به من گوش زد کرد.
تنها چیزی که می تونم بگم اینه که اگر امیر المومنین اراده می کرد به مردم تحت هر شرایطی حکومت کنه و با هر وسیله ای مناسبات دوستان و هم جناحی هاشو حفظ کنه هزار هزار مرتبه زرنگتر و عاقلتر از من وشما بود.
۱۷ بهمن ۸۸ ، ۰۸:۱۵ عصیان در پاسخ به میم
سلام
1- از کجا میدونی من ریش دارم؟
2- حق را بشناس تا اهلش را بشناسی... احمدی نژاد که کشکه این وسط!
3- اگر شناخت باطل به شناخت اهلش کمک می کند مثل حق، پس نتیجتاً میر حسین هم کشکه!
4- هدف وسیله رو توجیه نمی کنه! دوست مثلا سپاهی شما(که مگر سپاهی بودن توجیهی برای حق بودن است؟ یا حربه ای برای تحقیر سپاه؟) بسیار اشتباه عمل کرده که این حرف رو به شما زده.
5- انتخابات تمام شده عزیز... ماجرا چیز دیگریست... شما که اهل مطالعه ای دیگه چرا؟
6- زدن مردم بیگناه کار بسیار غلط و زشتی است اما آن کسی که به همه مبانی (روز قدس- ولایت فقیه و...) و یا مقدسات(امام حسین و قرآن و...) اهانت می کنه و آشکارا اعلام می کنه که قائل به این حاکمیت نیست و علناً بر علیه حکومت فعالیت می کنه چطور؟انتقاد از حکومت با براندازی متفاوته ها!!! آیا اونا هم مردم "خداجو" و بیگناهند؟ اون بسیجی که میاد توی خیابون داره از نظامی که بهش معتقده دفاع می کنه(و ممکنه گاهی اشتباه کنه) و شاید در درجه ی بالاتر از ناموسش چون پادمایی که به مرد رحم نمی کنند و شلوارشو.... اگه به زن برسن چه می کنن؟
7- "من در سیره ائمه معصومین مطالعاتی داشتم اون چیزی که بعد از انتخابات در عملکرد شماها طرفداران ولایت دیدم ضرورت بازنگری در اعتقاداتم رو به من گوش زد کرد."
خیلی جالبه! شما بدی های گروهی(به زعم خودتان) را به حساب اسلام و ولایت می گذارید و از ضرورت باز نگری در اعتقاداتتان سخن می گویید! بسیار عالی! برید و اسلام را دوباره بشناسید... ولی یک سوال! ما با بررسی رفتارهای گروه به قول شما معترض به زعم بنده فریب خورده + معاندین (دقت کن! دو گروه هستند) باید در چه چیزی شک کنیم؟ آیا نباید به حرف های این گروه که دم از قانون و امام و... می زنند شک کرد؟
می‌خوامت!

[گفتم یه چرتی گفته باشم که بدونی مطلبت رو خونده‌ام (O_O)]
راستی یه چیزی خطاب به خودمون: بی‌چاره! با فتنهٔ بعدی چه می‌کنی؟!

راستی یه چیز دیگه: به نظرم این هرزنظرها رو حذف کن. از این‌هایی که می‌آن فقط تبلیغ تارنوشت و پای‌گاه خودشون رو می‌کنند و می‌رند. وقت بیننده‌های واقعیت ارزشمنده.
۲۳ بهمن ۸۸ ، ۱۳:۲۴ سعید منتظر
سلام
من از مطلبت لذت بردم وهمچنین خیلی بیشتر از بحثی که در قسمت نظرات بود.
خدا قوت.
ما بیشماریم!
راه پیمایی مجازی در کوچه خیابان های اینترنت/از 22 بهمن به مدت یک هفته
ما یک هفته اینترنت را تسخیر خواهیم کرد.
منتظر حضورتان هستیم.
www.bishomar.ir
۲۶ بهمن ۸۸ ، ۰۰:۱۱ خورشید عالمتاب
سلام جیگر
اهل و عیال خوبن؟
خودت خوبی؟
داداشا خوبن؟
نیومدم تبلیغ وبلاگ خودمو بکنم
اومدم بگم چرا نمیای سر بزنی نامرد!
۲۷ بهمن ۸۸ ، ۲۱:۴۵ مرد آبادانی
سلام، خوشحال میشوم که از نظرات شما بهره مند شوم؛ خیلی اینترنت بلد نیستم، ولی سعی میکنم که روز به روز بهتر بشم...
سلام
ترسم در مورد میر حسین این است که به سقوطی تن داده باشد که راه نجاتی نداشته باشد. نکند ایشان امروز با آگاهی از راه اشتباه خود، تنها به دلیل آنکه توجیهی ندارد برای راهی که تا بدینجا آمده، مستاصل از برگشت است. یا خدای نکرده مرتکب جهل مرکب شده و نمی‌داند که اشتباه کرده. یا بدتر اینکه نظیر ابوجهل که می‌گوید می‌دانم محمد(ص) بر حق است اما اگر مسلمان شوم دختران عرب پشت سرم چه می‌گویند، ایشان هم از حرف لوکس نشینان و فرنگی مابان دوستدار خود واهمه دارد.
به هر جهت راه ایشان انتهای شومی دارد که خود او بهتر از هر فردی می‌داند بهانه‌های حضورش در آن جز تلخندی برای دوستان واقعی وی و فرزندان راستین حضرت امام ، نتیجه‌ای ندارد.
سلام بزرگوار
مدت هاست از مطالب پرمحتوای وبلاگتون مستفیض می شم

وبلاگم تازه باز شده. ممنون میشم سر بزنین . اگر قابل دونستین می تونین با همین اسم لینک کنین

التماس دعا
درود
مبهم بود نوشته شما
نتونستم عمق نظرتون رو متوجه بشم
ولی نوشتار خوبی بود از حیث اینکه نشد تا آخرشو نخونم
پایدار باشید
عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه !!!!!!!!!!!!! ای کاش به جای این که این قدر دم از عیب های دیگران می زنیم کمی هم عیوب خودمون رو ببینین!!!
آقا عباس کم نمی شناسمت و کم ناحقی نکردی در مورد اطرافیانت یه کم چشماتونو باز کنید و ... این قدر حرف برای گفتن هست که در این مقال نمی گنجد ولی ای کاش فقط به دیگران و اشتباهاتشون گیر ندید، اون ها فرقشون با ما اینه که فقط اشتباهاتشون تو بوق و کرناست و ما ها اشتباهتمون پیش خودمون و البته خدا ... البته نمی گم که گمراهی های اون ها رو نگید ولی یه ذره هم به خودتون و اشتباهات فاحشتون فکر کنید...
اگر بخواید حاضرم به طور خصوصی(آبروی مومن) باهاتون در میون بذارم هرچی باشه همه ی ما وظیفه ی امر به معروف داریم، شما یه جور (با بیان اشتباهات سیاسیون) ماهم یه جور(با توصیه به خودسازی و فراموش نکردن این که چه عیوبی داریم و باید رفعش کنیم و تقوی و ... جلسات حاج آقا شکیبا و ... البته خودسازی همراه با دیگرسازی)
اگر خواستید تو همین کامنتهای خودتون برام پیغام بگذارید.
یا ستار العیوب
http://netiran.info
فضایی برای گرده همایی ایرانیان
نگفتی ها.
بی خیال .

نمی خواد بگی.

ولی تو رو به خدا تو ذهنت فکر کن.

من با اعتقاد به امام حسین برای اعتراض به ظلم تو عاشورا اومدم.

برای ستم ستیزی اون هم علیه حکومتی که اسمش دینی ولی رسمش دنی چه روزی بهتر از عاشورا؟

کل یوم عاشورا کل ارض کربلا
khodaya be ma ghodrate shenakht enayat befarma ke faghat to agahi be omoor.
برادر عباس با منطق شما امام حسین هم شورشی بود و حر خائن
معیار حال نظام است
آن نظامی که شما ازش حرف میزنی سپاهش کارچاق کن بین المللی نبود
تراست اقتصادی نبود
رییس جمهورش دروغگو نبود
زندانش آدم نمیکشت

این روزها نگرانی برای میرحسین مد شده
شما نگران خودت باش
برای خودت دعا کن
عزت زیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی