عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۱ مرداد ۸۹ ، ۱۰:۲۲

نمایشگاه قرآن

بسم الله

توی این مدت به شدت درگیر نمایشگاه قرآن بودم

قدم رنجه بفرمائید و زحمتمان را ببینید: زیر راه پله ی اول دست راستی- بخش هنر مفهومی- نمایشگاه "این تمام ماجراست..."

کاری از کانون فرهنگ و هنر ناوک


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۲۱
عباس سیاح طاهری

نظرات  (۸)

ببین گروه فرهنگ و هنر غوک بیشتر نمیومد؟
سلام
خسته نباشید طاعات قبول من شما رو لینک کردم
۲۷ مرداد ۸۹ ، ۱۳:۱۲ سمیرا راهی
همچنان قهرم !

سلام !
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۲۱:۵۶ نگاربارانی
سلام
توفیق اومدن به نمایشگاه قرآن مختص تهرانی ها ودورو اطرافه
به هر حال موفق باشید
سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری برای همین لینکت کردم ممنون میشم اگه من رو لینک کنی
سلام!
این روزا حتی از این که کسی رو جدید به پیون هام اضافه کنم میترسم...
نمیدونم...شاید چون میترسم خدا فکر کنه باز هم برای پر کردن جای خالی چیزی
دارم به غیر از او پناه میبرم!
اما این طوری نیست....
خدا برا بنده ها ش کافیه...اگه باور کنند...

نمیدونم چرا این حرفا رو این جا زدم...
اما نوشته هاتون به دلم نشست..
با احترام لینک شدید...
نه برای این که لینکم کنید نه!
چون بیام این جا باز...

حیف نشد امسال نمایشگاه بیام...
التماس دعا
سلام.
خیلی مخلصیم داش عباس!
همسایه قدیمیتونیم ها! یه سر بهمون بزنی خیلی خیلی خوشحال میشیم.
به علی اکبر خان سلام برسون.
خودمو معرفی نمیکنم تا بیایو قدم روی چشم ما بزاری!
التماس دعا...
کجاست؟
اگه شیرازید من هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی