عصیان

درباره بلاگ
عصیان

عصیان خیزشی است در مقابل تمام ناحقی ها و بی حقی ها... جایی برای گفتن حرفی حق؛ ولو تلخ و کوتاه ...

بایگانی
آخرین مطالب
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۴۸

آقای طالبی، ممنونم

صحبت های دیشب ابوالقاسم طالبی دربرنامه 7 خیلی چسبید... از برخورد وزارت اطلاعات با او تا حرف های BBC و تکه انداختنش به جیرانی.

از این که از توقیف فیلم گشت ارشاد ناراحت بود که باعث شد فروش فیلمش کم شود.

از این که دنبال اسپانسر بود و سرمایه گذار میخواست. ویا آن قسمتی که ادای شمقدری را درآورد!

و این که خیلی از مخالفین حتی فیلم را ندیده اند. و دیدن 500 ساعت فیلم از درگیری های خیابانی و راه پیمایی ها. و البته این که فراستی را در فیلم ها دیده بود!

یا آنجایی که به فراستی در جلسه نقد و بررسی سریال «به کجا چنین شتابان؟» اشاره کرد. فراستی هم گفت که «من در آن نشست از سریال تو دفاع کردم و نگاهم مثبت بود.»  طالبی هم جواب داد: «نمی دانم روی آنتن بگویم یا نه؟ اتفاقا من همان موقع گفتم که این بی وجدان، وجدان هم دارد و پس از تعریف فراستی از موضع طالبی در فیلم «قلاده‌های طلا» او در پاسخ گفت که «نه بابا وجدان داره

یا پیدا کردن فیلم راه پیمایی سکوت و نشان دادنش. و البته واکاوی بسیار هوشمندانه و دقیق ماجرای فتنه. و تفکیک بسیار زیبا و خوب جریان های مختلف از مرجع تقلیدش تا استاد دانشگاه و پلیس و اطلاعاتی و...

 و نشان دادن نقش " حضرت رهبری" در مسائل فتنه و رنق  و فتق امور...

تکیه بر وحدت ملی در تولید قلاده ها...

و این که هرکسی از این 4 نفر رئیس جمهور میشد باید نوکری مردم را میکرد به تعبیر امام. قرار بود انتخابات باشد نه قرار بود "جنبشی" باشد و نه "رهبر جنبشی"... و این که اگر از اول هم قرار بود من نمی دانم چون "وزارت اطلاعات" کمکم نکرد...

برای مردم مگر فرق میکرد که میر حسین موسوی رئیس جمهور شود یا احمدی نژاد؟ هر "قزمیتی" میشد باید نوکری میکرد!!!

یا این که برای امین حیایی و علیرام نورایی مربی بدن سازی گرفته بود...

یا بازیگر نقش آن پسر گِی(بیسادی) که همه از او بدشان می آمد چون خوب بازی کرده بود...

و یا این که با شوخ طبعی، صراحت و باهوشی خودش را بسیجی می نامید و از امام و حضرت آقا نام می برد. داشتن کارگردانی در سینمای امروز که بگوید “اگر نتوانم دینم را به شهیدان ادا کنم پس گور بابای برادران لومیر و سینمایشان!” واقعا غنیمت است.

مردم از این همه صداقت... شاید چون ابوالقاسم طالبی "آزاده" است انقدر بی پروا صحبت کرد...

آقای طالبی، ممنونم... خیلی...

 

نظرات  (۹)

۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۰:۴۹ بگذار گمنام بمانم
سلام

به خونه ی من هم بیا

وبلاگم هر روز بروز میشه

منتظرتم
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۵۶ خورشید عالم تاب
آره بابا ما شهرستانی ها از شما تهرانی ها خیلی پولدارتریم. اصلا وضعمون توپه برای همین انگ شهرستانی و دهاتی خورده رو پیشونیمون.

فیلم رو دیدم خیلی عالی بود.
ولی به قول خودش نمیشه فیلم رو با چیبس و پوفک خوردن تماشا کردن حتی باید بدون پلک زدن فیلم رو دید.
اما من میگم نمیشه فیلم رو با یه بار دیدن درک کرد باید 10 بار فیلم رو مرور کرد. چون خیلی دوس دارم وسطش چیپس و پفک بخورم.
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۳۷ حامد اشرفی نسب
برنامه دیشب هفت خیلی عالی بود
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۰۱ من یک مسافرم
فارغ از شخصیت والای آقای طالبی و زحمتی که کشیدند
اتفاقا به نظر من این فیلم اصلا جای تشکر نداره و فقط جای انتقاد داره
اقای طالبی خیلی از مسائل اصلی رو جا انداختند و مسائل فرعی تر رو به جای مسائل اصلی نشوندند
در هیچ جای فیلم هم مظلومیت بسیج اون طور که شما میگین به تصویر کشیده نشد
در تمام طول فیلم یک بار هم از عبارت فتنه استفاده نشده و حتی از زبان رئیس پایگاه بسیج به مردم حق داده می شود که فکر کنند تقلب شده و اعتراض کنند
در جای دیگری از فیلم رئیس جمهور احمدی نژاد عامل ناآرامی های کشور معرفی میشود
به جای پرداختن به نفوذ عوامل بیگانه در نزدیکترین حلقه های میرحسین موسوی به نفوذ جاسوس در وزارت اطلاعات پرداخته شده
داستان به بهانه قضیه بمب گذاری هواپیما شروع میشود ولی در همان ده دقیقه اول تمام می شود و مابقی فیلم صرف تبرئه فتنه گران از تمام جرم هایی که مرتکب شدند می گردد و همه چیز تقصیر عوامل نفوذی و بیگانه انداخته می شود و .....
انتقادات مرا به صورت کامل تر در وبلاگم بخوانید www.daszarrin.ir
سلام
واقعا! واقعا! هم دم آقای طالبی گرم هم دست شما درست. این جمله هم عالی بود: شاید چون ابوالقاسم طالبی "آزاده" است انقدر بی پروا صحبت کرد... ممنون
"بی پروا"؟؟؟ حاجی یه جوری حرف میزنی که انگار طرفو دار میزنن دستمال کشی کنه
سلام .خدا قوت . در راه خدا و ترویج ارمانهای الهی موفق باشید
۲۷ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۲۳ من یک مسافرم
اما من فکر می‌کنم تجمع میدان هفتم تیر مربوط به 13 آبان است و به نظرم انتقاد بزرگتر به آقای طالبی این است که فتنه را به نام عوامل موساد و سیا و … زد و سبزپوشان هیچ نقشی در بی نظمی ها نداشتند، حتی به آنها حق هم داده می شد که به پایگاه بسیج حمله کنند چون فکر می کردند در انتخابات تقلب شده!

پست خوبی بود من هم به همین موضوع پرداختم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی